Onze dochter is op zijn zachtst gezegd een wat onrustige slaper . Bij ons in bed gaat ze altijd op het kussen liggen, dus heb ik ook voor haar een (kinder)kussen gekocht. Ik lees overal vanaf 24 maanden, ze is nu 21,5 mnd oud. Is dat echt te vroeg? Ze was helemaal blij toen ze het kussen zag. Het kussen ligt nu in haar ledikant (met haar erop). Maakt het uit dat ze nog in een ledikant ligt? Nu toch onzeker of ik er wel goed aan gedaan heb, ik ga vast 100 keer kijken ...
Nou die 3,5 maand lijkt me ook niks uit maken.... Ieder kindje is anders ennt is maar een richtlijn... En als ze bij jullie al op het kussen ligt dannis ze het al gewend.
Hier kregen ze ook een kussen in ledikant rond 2 jaar. En maandje eerder of later maakt op deze leeftijd niets uit.
Niet te druk om maken. Je kindje kan het kussen echt wel verleggen als het in de weg ligt. Heerlijk laten liggen!
Dochter kreeg met 16 mnd een kussen. Ze sliep vrij onrustig. Ging ook continu ergens opliggen. Ze was er aan toe. Uitgeprobeerd en sindsdien slaapt ze veel beter! Heb me geen minuut zorgen gemaakt. Ze is een pittige tante die inmiddels meer dan voldoende zelfredzaam is.
Ze heeft er prima op geslapen! Wel om 4.45 wakker (om niet meer te gaan slapen ) maar dat is niets nieuws. Had even de hoop dat ze een uurtje langer door zou trekken op haar kussen maar nee. Meeslapen dus vanmiddag .