wat aan 's nachts?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sassie25, 8 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik ga het toch maar even vragen ...

onze meid van 20maanden ligt in een winterzak zonder mouwen in een romper lange mouwen en een pyama aan een stuk tot net over haar knieen. Het is 20/21graden op haar kamertje. Heb het luchtrooster van haar raam openstaan.

als ik haar uit bed haal voelt haar lijfje gewoon normaal, haar bovenbeentjes iets fris en haar nek ook niet overdreven warm of koud.

Ik heb ergens gelezen boven 19graden een zomerzak maar ik denk dat als ik dat doe dat ze het wel koud gaat krijgen ... ze is best koukleumerig en de nachten zijn nog zo fris (en zeker na die regenachtige dagen van nu). Ikzelf had het vannacht ook best fris toen ik wakker werd (nachthemd zonder mouwen, zomerdeel dekbed en raampje open)

Maar dat wat ze nu aanheeft dat kan toch wel voor nu of moet ik haar echt haar zomerslaapzak al aangeven??

2. Zolief

Zolief Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.413
    44
    48
    Onderin Nederland
    Hier heeft ze zomerzak met deken.. dus ik zou gewoon lekker die winterzak aanlaten.

3. Marloes86

Marloes86 Niet meer actief

Mijn zoontje ligt ook nog met een winterslaapzak. Het is nu 19 graden op zijn kamertje. In een zomerslaapzak heeft hij 's ochtends erg koude beentjes en armpjes. Dus ook een koukleumpje 's nachts.

4. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Bovenbeentjes iets fris. Dan nog geen zomerslaapzak! Hier heeft ze hetzelfde aan als jou, en nog een deken. Raam dicht. Ze is altijd heerlijk warm, en denk er nog niet aan om de zomerslaapzak aan te doen.

5. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Bedankt!

Moet ik haar ook een gewone pyama aangeven vanwege haar bovenbeentjes (Gewoon een met een lange broek) ik heb niet het idee dat ze slechter slaapt doordat ze in deze pyama ligt.

Hahah de pyama aan een stuk is nogal een lievelingspyama geworden en zodra ik haar ga omkleden is het eerste wat ze roept "beer aan??" (Staat een beer op) Wisselen van pyama gaat denk ik wel wat voeten in de aarde hebben ;)

6. wachtend

wachtend Niet meer actief

Hier 19 graden in zijn kamer en ook een koukleumpje.
    Zoon heeft romper lange mouw, pyama lange mouw aan en een winterslaapzak met mouwen.
    Ook heeft hij een laken en een deken maar die is hij meestal na 3 minuten al kwijt ;)

7. MamaVanAnne

MamaVanAnne Fanatiek lid

21 jul 2013
    1.164
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lekker zo laten als het goed gaat ;) beer aan.

Hier ook winterslaapzak Puck à bag of hoe dat ding mag heten. Met romper lange mouw. Op de camping nog extra pyjama erbij aan.

8. Cream86

Cream86 Bekend lid

12 feb 2014
    864
    0
    0
    Grunn
    Hier in haar gewone kleertjes in een zomerslaapzakje en dekentje erover. Het raam staat wel open.

Meestal ligt ze trouwens ergens halverwege de nacht op mijn arm, tegen mij aan te slapen omdat we allebei in slaap vallen na de 1e voeding :p

9. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hier 16 maanden en een romper korte mouw, pyjama van katoen met lange mouwen en een zomerslaapzak zonder mouwen.
    Hij werd ineens elke avond wakker, ik dacht dat het de 15maandensprong was maar sinds ik veranderd ben naar een zomerslaapzak word hij niet meer wakker (buiten vannacht dan maar dat zijn denk ik tandjes)
    Het was rond 20u 19.8 graden op zijn kamer. Ik heb het hem wel nog nooit koud zien hebben.

10. kwebbel17

kwebbel17 Niet meer actief

Mijn dochter slaapt al sinds ze 5 maanden is in een zomerslaapzak ;) ze heeft het nooit koud (IK ook niet)

11. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Winterslaapzak of het herfstdeel van de puckabag met pyjama en romper korte mouw. Of romper lange mouw en alleen z'n pyjama broekje.
    Hij komt heerlijk warm z'n bedje uit :)

Deel Deze Pagina