laatste tijd merk ik dat de ene oog groter is als de andere. dit is echt bijna altijd zo. dus niet als ie moe is of net wakker. heel soms zijn zen ogen goed? ik zet een foto van zun ogen in me fotoboek. kan iemand even kijken en heeft iemand dit ook bij zijn kindje? gaat dit vanzelf weg of? ik ben bang dat het zo blijft
Ik zie niet eens zo'n groot verschil. Volgens mij zijn bij iedereen de ogen wel een beetje verschillend, alleen valt bij zo'n kleintje alles eerder op. Iman heeft het alleen als ze moe is.
Volgens mij is het heel normaal, ik dacht dat de oogspieren die ervoor zorgen dat de pupil en iris in het midden van het oog zitten bij die kleintjes nog niet helemaal 'strak' genoeg zitten waardoor ze snel scheel kijken. En als je het echt niet vertrouwd zou ik er gewoon eens naar laten kijken. Ik zie er zelf niets aan op de foto's hoor, het is wel een poepie!
hoe oud is hij nu sjarrel ? baby's kijken namelijk wel meer scheel of loenzen dit omdat ze nog geen controlle hebben over hun oogjes dit trekt meestal weg hoor , Caitlin der oogjes staat nog wel eens als ze erg moe is
owwwwwwwwwwwwwwwww dan is dat heel normaal meis geen zorgen over maken ik zie niets vreemds aan zijn oogies
zou me geen zorgen maken en moest het zo zijn dan word gewoon als hij ouder is het goede oogje dichtgeplakt en dan gaat het vanzelf over. groetjkes Talia
dat verschil kan blijven. Astrid heeft het ook en die is bijna 17 mnd en ik heb het ook nog en ik ben ruim 30! (gatver.. nog maar ff en dan al 31)
In het begin keek Isa ook wel eens vreemd met haar ogen (beetje scheel leek het). Volgens mij is dat wel normaal in het begin hoor. Ik merk er nu in ieder geval niks meer van.