Vandaag heb ik een oud schoolbureautje met stoeltje gekregen van mijn schoonmoeder, voor mijn oudste. Heel lief natuurlijk, maar ik vind het niet echt heel erg mooi (overigens wel praktisch). Het is zo'n ding waar ik vroeger als klein kind ook op heb gezeten in de klas. Nu heb ik de vraag of iemand een leuk idee heeft om dat bureau en stoeltje mooier te maken met iets. Ikzelf zat te denken aan stickerfolie ofzo, maar ik heb geen idee of dat bestaat. Hopelijk dat iemand een idee heeft. Schuren en opnieuw verven is geen opzie, want het is van een bepaald materiaal gemaakt waardoor dat niet mogelijk is. Alvast bedankt.
Van wat voor materiaal is het? Kan het tegen hitte? Dan zou je het kunnen laten poedercoaten. Dat kan in alle kleuren, met glitters, patroontjes en het is heel slijtvast. Enige eis is dat het dus tegen de hitte moet kunnen...
Ik zaleens aan mijn man vragen f dat mogelijk is. Is idd wel een leuk idee, ik wil namelijk van dat vreselijke ouderwetse donkerbruine af! Bedankt voor de tip!
Maar zo wat alles is toch te schilderen. en ander iderdaat met plak folie. bij de bouwmarkt en soms action
Het zal vast te schilderen zijn idd, maar het is volgens mij dan niet echt mooi. Het is geen hout, maar ook geen metaal. Ben ook niet heel erg handig, maar ik voel wel wat voor die poedercoating, maar moet nog even vragen of dat mogelijk is en anders wordt het een plakfolie. Nog even zoeken waar ik dat kan vinden.