Ik heb voor Roos losec gehad omdat ze zoveel deed spugen er kwam meer uit dan dat ern bleef. Nu hadden we afgelopen week een stopweek omdat de huisarts wilde kijken of het dan over was vaak stopt het met 5 maanden zei ze. Dus wij maandag gestopt alles bleef rustig en wij stap 2 ondernomen stoppen met nutramigen en overgegaan om nutrilon hyperallergeen. Daar zijn we vrijdag mee begonnen en vanaf een zaterdag is ze weer volaan gaan spugen. Nu kreeg ze nutramigen ivm de allergie van Daan. Maar waar zou het aan kunnen liggen denken jullie? de huisarts heeft een week vakantie er zit nu een vervanger die roos helemaal niet kent. waar ligt het denken jullie het aan?
Ik denkd at het eerder aan de medicatie ligt maar ik ben geen arts. Vind allebei de dingen tegelijk stoppen ook misschien wel een beetje veel van het goede. Heeft ze vanaf het begin Nutramigen gehad? Misschien toch de voeding nog even op Nutramigen laten. Blijft ze spugen dan is het waarschijnlijk de losec . succes meid! Lastig he die allergische kindjes!
Ik zou denk ik ook nog het oude patroon volgen totdat de arts terug is. Ik vind 5 maanden nog vroeg want mijn zoontje is nu 6en halve maand en ben deze week ook begonnen met het stoppen van zijn melk te verdikken en toen kwam het spugen ook terug. Dus ik ga er ook nog even mee door succes verder.
nou ik ben vanmiddag weer begonnen met nutramigen en na de 2e fles was het spugen al een heel stuk minder
Vind het stoppen ook wel snel, wij zijn pas 3 weekjes gestopt met de medicijnen en verdikt voeding. Moet wel zeggen dat ons zoontje er erg lang last van heeft gehad hoor