Mijn baby ruikt zo naar sigaretten.

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door Paris91, 2 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NdNk

    NdNk Fanatiek lid

    8 mrt 2012
    2.321
    1.421
    113
    Vrouw
    Ouders passen hier op. In hun eigen huis roken ze. Bah. We gaan er nooit zo vaak heen omdat ik het ontzettend smerig vind dat als je er weg komt alles stinkt naar rook....man heeft aangegeven dat als.ze binnen blijven roken, we dan niet langs kunnen komen zomaar spontaan.
    Hier roken ze buiten. Maar handen wassen, wat ik wel zo vind horen wordt ook al niet meer gedaan.
    Ik heb er zo'n verschrikkelijk pest hekel aan...ik zou hier echt ruzie om kunnen krijgen omdat ik het gewoon niet begrijp.
    Het is niet de verslaving van mijn kinderen, maar ze hebben er wel last van. En dat maakt dat ik er geen begrip voor kan opbrengen.

    Ik hoop echt dat roken in het openbaar verboden wordt.
    Doe het maar in je eigen tuintje, maar niet op straat (op schoolpleinen, ingang supermarkten/winkels, ziekenhuizen ingang, bij een bushalte, restaurants, campings, of weet ik veel waar. Gewoon niet meer! Nergens meer behalve in je achteruin.
    Lekker jezelf dood paffen maar geen anderen er mee lastig vallen die hier niet voor kiezen.
     
    Jessi79 vindt dit leuk.
  2. Maaike89

    Maaike89 Lid

    27 dec 2018
    68
    15
    8
    Vrouw
    Wat vinden je (schoon)zussen/broers er van?
     
  3. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    Ok zou mijn kind niet meer brengen. Keer voor de fun logeren oké. Maar niet elke week opnieuw Dat ze naar rook ruikt kan alleen als zeook in rookruimte komt
    Mijn Kids gingen 3 dagen gastouder en 2 dagen naar tante van mijn man. Echt super lieve vrouw naar rookte wel. Na jaar was ik er klaar mee. Kids stinkte echt naar rook (ze rookte buiten zeiden ze) heb der bedankt en kindere gingen daarna naar kinderopvang (ook gastouder geschrapt want gastouder en kinderopvang was ook zoiets. 2 mnd later kreeg zoontje diagnose astma. Nu is hij 9 en nog steeds aan de puffers. Zit verder niet in de familie. Of dat de oorzaak is geweest, geen idee naar geholpen heeft het zeker niet . Zal geen risico lopen
     

Deel Deze Pagina