Voel me toch zo onzeker

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Moosie, 12 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moosie

Moosie Lid

11 aug 2006
    71
    0
    0
    Intercedente
    Sneek
    Heb de hele nacht buikpijn gehad. Echt mijn maag en mijn darmen. Er ging gelijk van alles door mijn hoofd. Als dit maar goed gaat. Vanochtend gelijk gevoeld of ik nog wel pijnlijke borsten heb, dit is dus wel het geval. Heb nog steeds een gevoel van dat ieder moment mijn ongesteldheid kan doorkomen. Kan nog gewoon nog niet genieten van mijn zwangerschap en zal zeker blij zijn als ik 1 december voor een vroege echo kan gaan gaan in verband met mijn vorige miskraam. Voel me gewoon zo bah!

2. BeetjePeetje

BeetjePeetje Bekend lid

12 jul 2006
    530
    0
    0
    och jeetje toch...
    Ik weet precies hoe je je voelt...
    Dat had ik ook in het begin van de zwangerschap.
    Zodra de echo gemaakt is, dan valt er een last van je schouders.
    Probeer je zo rustig mogelijk te houden (al weet ik dat dat niet mee valt)
    Het komt echt wel goed!

Heel veel succes en een dikke knuffel,
    Petra.

xxx

3. conny

conny Bekend lid

11 mrt 2006
    891
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Moosie: Ja, hartstikke logisch meid dat je na een eerdere miskraam nu nog bang bent. Dit keer gaat het vast helemaal goed, we blijven gewoon duimen voor je tot aan die eerste echo, knuf !!!

4. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Ik heb ook erg veel last van buikpijn. Eigenlijk voel ik het altijd wel een beetje aanwezig. Maak me natuurlijk ook erg veel zorgen maar mijn vk zegt dat dit erbij hoort. Zolang er geen bloedingen zijn moet ik me geen zorgen maken. De ene heeft er meer last van dan een ander. Soms lig ik ook wel eens wakker van de pijn. De laatste week wordt dat gelukkig wel wat minder.. Gisteravond wel wat krampen gehad, maar nu geen last meer van. Hopelijk hoeven we ons geen zorgen te maken! Wel heel herkenbaar dus..

5. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi meiden,

had ik ook heel erg in het begin die buikpijnen.
    ze vertelde tegen mijn dat het komt omdat je baarmoeder groeit.
    ik heb ook een miskraam gehad in feb dus weet wat
    jullie voelen.

sterkte liefs chantal.

6. evi

evi Lid

9 okt 2006
    78
    0
    0
    arbeidster
    malle
    Begrijp je volkomen.
    Dat heb ik ook nog met momenten.
    Het is een rot gevoel hé.
    Maar nu heb ik het al wat minder zo soms nog met momenten,heb het heviger gehad.
    Maar ik begrijp je angst volkomen,ik was ook bang met momenten.
    Maar het komt goed hoor,mijn gynicoloog zei dat een beetje normaal is;
    Ik hoop dat dit een beetje een geruststelling is voor je.
    Groetjes evi :D

7. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    mijn vk zeij, dat kramo in je buik altijd kan omdat je lichaam aan het groeien en je binnenste is aan het wennen aan iets wat er normaal niet inzit. Olang je geen bloedverliest dan is het niet zo heel erg.
    Ik weet hoe het is, ik heb in april ook een miskraam gehad, maar bennu toch alweer 16 weken zwanger. Ook ik dacht i het begin dat die eerste drie maanden niet voorbij zouden gaan, maar voor je het weet is het zover. Het komt echt allemaal goed.
    vertrouw op jezelf.

Liefs Tascha

8. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Sterkte meid, moed houden hoor. Bij helpt het vaak als ik tegen mezelf zeg dat als er geen bloed is ook geen kwaad kan.

9. tientje

tientje Actief lid

28 jun 2006
    375
    0
    0
    ik voel met je mee,

In juli een mk gehad met 7 weken en kan nu gewoon niet genieten omdat je bang bent dat het weer gebeurd. Toen had ik last van bloeding-tjes heel weining maar geen krampen en toen zeiden ze als er maar geen krampen bij komen.

Maar zijn het echt krampen of meer steken en voel je je darmen rommelen en heb je het gevoel dat alles strak gespannen staat. Want dat heb ik.

Het gaat vast goed dit keer, (zeg ik tegen jou maar ook tegen mijzelf)

10. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Wel of geen pijn in je borsten zegt echt helemaal niks meid! (heb ik zelf ondervonden) Dus niet in de stress raken als ze geen pijn meer doen.

Deel Deze Pagina