hij zit er helemaal onder op zijn wangentjes en nu ook al een beetje op zijn buikje.ik vind het zo`n zielig gezicht kan je er niets aan doen? en het schijnt normaal te zijn maar het lijkt wel of het steeds meer word?!
nou bij mij lijken het echt op pukkeltjes met van die witte puntjes erin.ik had je verhaal gelezen maar volgens mij zijn dit gewoon pukkeltjes.
yeah hormonen van mams... Ik heb een foto van Astrid toen zij dit ook zo had.. ( hormonenkoppie het die foto haha, het is de foto voor de duowagen) Het gaat over, kan een paar weken duren of een maandje of 2.
Oei astrid had het best erg he Gupsie! Gelukkig maar dat het weggaat. Iman heeft het een beetje gehad, maar niet erg!
yep, maar die had ook borstjes en eerste wat melk wat eruit kwam. Astrid was hier overigens al een maand of 2 dacht ik
Heeft niks te maken met BV meid. Ik geef FV en Iman heeft t ook gehad... Dit komt door hormonen die nog in je kindje zitten van jou, je beeb heeft tenslotte 9 maanden in jou gewoond
psies.. je bent natuurlijk 9 mnd een wandelende hormomenbom geweest en dat krijgt je kindje in zekere mate mee. De 1 wat meer dan de andere.. Sommige kinderen hebben geen enkele pukkel, terwijl andere dus helemaal onder zitten op hun gezicht. .... Het gaat echt over..
ok gelukkig maar.hebben jullie er niets voor hoeven doen een zalf smeren ofzo?wanneer gaat het ongeveer weg.
Ik heb er een zalfje voor gekregen van de huisarts. Helpt echt heel goed. Het is al helemaal aan het uitdrogen. En echt...zijn huidje wordt echt weer glad! Moontje
ik gebruik baby olie van mustela, voor babies met pukkeltjes, en ok de creme ervoor, werkt fantastisch!