Zo gaaf dit, xander heeft nou zins 3 weken dat als je hem omhoog houdt dat meneer gaat lopen, echt hele marathons legt meneer af! In het ziekenhuis hebben we er een filmpje van gemaakt en die wilde ik eve met jullie delen. http://youtube.com/watch?v=eohLRwfFc2s
Schattig om te zien! Groetjes Six PS: Het lijkt me alleen niet echt gezond voor Xander, ze zijn daar eigenlijk nog niet aan toe en de beenspiertjes er dus niet op gebouwd maar dat wist je waarschijnlijk al wel...
Haha leuk he, Eva doet dat ook, ook als ik haar aan haar handjes vasthoud, maar dat vind ik nog een beetje eng. Six, hij loopt voornamelijk in de 'lucht', dus geen belasting voor de beentjes...
Wat een scheetje! En erg knap hoor! dat belooft wat: ik zou maar vast de wandelschoenen uit de kast halen/aanschaffen
ja lief he, nou weet je, wat snoopy1979 al zegt hij doet het echt in de lucht niet met ze voeten plat op de vloer of zo. En wat ook fijn is zins hij dit doet wil hij dus niet anders meer, als ik meneer uit ze bed haal gaan die benen ak tekeer en als ik hem op de comode wil neer leggen en eerst ze benen het aan kleedkussen raken gaat hij meteen weer met de benen aan de wandel, maar zo als op het filpmje doen we niet vaak hoor! @salapio, Ja ze eerste nike,s staan al klaar. (waren in de aanbieding bij de schappino kon ze niet laten liggen) alleen hij past nog nog niet helemaal.
Wat een lekker ding die Xander van jullie, hij ziet er echt happy en tevreden uit zo! Binkie hoor.. Was dat nog in het ziekenhuis gefilmd? Hij's nou toch thuis? Volgens mij is dat stappen nog een baby-reflex, Anne doet dat ook zo een beetje als je dr zo laat 'stappen', schattig he! Thnx voor je pakje trouwens, hij is van de week goed binnengekomen.. Grts!