Mijn baby valt alleen bij mij en vriend in slaap

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Christina83, 6 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Hier slaapt ze lekker aan de borst, in de draagdoek of op mijn arm. Geniet ik lekker van. Het lukt haar soms ook wel om in bed in slaap te vallen.

2. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Een baby heeft een slaapcyclus waarin hij/zij regelmatig kijkt of hij nog steeds in de veilige omgeving ligt waar hij/zij in slaap viel. Is deze omgeving veranderd, dan schrikt hij helemaal wakker. Vandaar dat het zo kort bevalt.

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.240
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Daisy, slaapt ze nog steeds wel bij jou? Lijkt me soms nog zo lekker! Eva slaapt al een paar maanden niet bij mij, ze heeft echt haar bed nodig om tot rust te komen. Heeeeel soms valt ze nog wel bij mij in slaap, alleen aan de borst. En 's avonds valt ze meestal in slaap aan de borst, dat is zo lekker!
    Ik vond het in het begin best zwaar, de hele tijd Eva bij mij en zelf niets kunnen doen. Maar als ik erop terugkijk was het een heerlijke tijd! Nu wil ze niet meer bij me liggen, ja, alleen om te drinken of om te spelen. Maar rustig liggen is er allan niet meer bij.

4. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ze ligt op mijn arm :). Drinkend in slaap gevallen ;). Tot het begin van deze week lag ze zelfs bij ons in bed, tot ze per ongeluk doorsliep in haar ledikantje en ik haar niet wilde overtillen naar ons bedje (voelde niet goed :(). 's Middags valt ze het liefst nog lekker bij me in slaap, vind ik heerlijk ;). Maar ik laat haar ook wel in bedje slapen, want ik moet straks werken, en mijn man en oma zullen geen tijd hebben om een arm te missen... en/of hem niet kunnen missen.

5. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    Ik zou zeggen: doen wat je gevoel zegt dat je moet doen 8)

Je merkt vanzelf wanneer ze er misbruik van gaan maken.
    Mijn dochter is nu bijna 3 maanden, en bij haar begint langzaam het besef te komen. Wij zijn op het moment resuluut in het naar bed brengen en laten liggen óók als ze huilt. Dit doen wij pas sinds 1,5 week ofzo... ging gewoon vanzelf ;)

6. cecile

cecile Lid

3 sep 2007
    62
    0
    0
    verpleegkundige
    Delfzijl
    Nou ben eergisteren naar de osteopaat geweest! We hebben een heel ander kind gekregen. Onvoorstelbaar, hij slaapt nou constant heerlijk en rustig.
    Hij bleek een spier in zijn nek niet goed te hebben zitten,dit veroorzaakte een blokkade. Dit kun je merken als kinderen bijv een voorkeurshouding hebben.
    Daarnaasteen blokkade in zijn darmen, ze heeft enkel wat handelingen gedaan en meneer begon daar al windjes te latenen heeft gisteren constant zijn luier vol gehad!

Deel Deze Pagina