Hallo, Ik zal vast ergens iets over het hoofd zien... maar hoe krijg je de gordels van de Pebble gemakkelijk losser? Ik weet dat bij de Cabriofix er een knopje zit, druk je in en je trekt ze los. Maar hoe doe je dat bij de Pebble..?? Nu krijg ik het wel voor elkaar maar niet op de manier die hoort volgens mij.. :s En iemand misschien ervaring met een wikkeldoek die wél om de gordelbeschermers heen past? Ik heb de Snoozebaby doek, maar de gordelgaten zijn te klein omdat de beschermers helemaal doorlopen tot achter de bekleding. Doek van de Hema past ook niet... Lfs
Als je het slot opend moet je de sluiting plat klappen dan kun je aan allebei de gordeltjes naar je toe trekken.
Jewe bedankt!!! Dat het toch zoiets simpels is Ik zat al te martellen met die schuifjes achterop.. dit is beter!
Ik heb een cosibag van Isi mini. Dit is de link van babydump: Wikkeldekens | Autostoeltjes van 0-12 jaar | Baby-Dump Het is wel even doorduwen, maar hij past wel
Wat een leuke!! Weer een goede reden om even te gaan kijken en tenminste ook een beetje betaalbaar!! Hij lijkt wel een beetje op de Snoozebaby met die labels eraan!