hoi hoi, Ik ben 5 weken geleden van onze dochter. Maar heb nog steeds een aantal klachten * duizelig( bloed geprikt, maar alles is goed) * overal spierpijn * moe (mede door gebroken nachten) * snel huilerig * snel hoofdpijn Welke klachten hebben jullie allemaal?
Voel me eigenlijk kiplekker! Enige is dat ik best emo kan zijn, zit al te janken bij bepaalde films of series....
Ik had vooral last van chagerijnigheid en echte moodswings had ik. Kon zo intens chaggie zijn..en reageren en een half uur later stond ik dan weer te stuiteren van de energie. Ik merkte het ook wel, maar kon er niets tegen doen. Nu na 9 weken voel ik me een stuk beter! Ben weer wat meer stabielio ipv labielio..
Voel me eigenlijk kei goed...maar ook een hele vervelende zw.schap gehad qua BI en 30 weken overgeven Ben wel snel huilerig als onze kleine man bijv. ligt te glimlachen dan stromen bij mij de tranen over mn wangen maar ook om andere kleine dingen kunnen me behoorlijk aan het janken maken en heb snel hoofdpijn
Ik ben vooral moe en toch ook wel snel huilerig, maar dat zal wellicht ook wel weer met elkaar samen hangen. Verder af en toe een beetje 'spierpijn' achtig gevoel 'van onderen' en ik ben het vloeien zooooo zat. Niet dat het nou nog heel erg is of zo, maar ik ben dat stomme verband zat!
Haaruitval en sneller huilen. Oh en ik merk dat ik weer heel kwaad kan worden om kleine dingen, heel bits kan reageren en zomaar ineens chagrijnig kan zijn, maar heb eerder het idee dat dat met de pil te maken heeft want het is sinds ik daarmee ben begonnen, daarvoor en in de zwangerschap had ik het helemaal niet.
Oh ik vergeet helemaal mijn hoofdkortsluiting te melden! Soms gaat het gewoon helemaal niet goed, dan wil ik iets zeggen en dan gaat het in mijn hoofd sneller dan dat ik kan praten en dan komt me er toch een rare zin uit Het meest voorkomende is het verkeerde lidwoord gebruiken. Dan hoort er 'die' ofzo voor en dan verander ik snel m'n zin waardoor het woord veranderd. Ik spreek dat dan ook uit, maar dan klopt dat hele 'die' niet meer... echt waar, fatsoenlijk Nederlands praten is er niet meer bij.
haaruitval, moe en een splaakgeblek de meest rare woorden en zinnen komen er uit. bijv. paard op stal zetten wordt paard op strand zetten. bilnaad wordt biltstraat. ik zet mezelf hierdoor soms aardig voor schut. ik weet soms ook niet of ik iets al een keer gezegd heb. echt irritant. en huilen. ik kan om de stomste dingen huilen. zo reed ik van de week langs een kruizing waar een man zat die met z'n motor gevallen was. ik kon wel janken. vondt het zo zielig
Hoofdpijn............had ik de eerste weken van de zwangerschap ook, dus zal wel te maken hebben met de verandering van de hormoonhuishouding. (mijn zoontje is nu 1 maand)
Emo..en koud.. hele tijd koud.. heeel apart. En ik stink.. ben ik de enige die stinkt? Ik kan douchen en deo spuiten wat ik wil.. maar ik stink.
haha ik stink ook , ik zweet nu veel meer dan vroeger, toen zweette ik nooit maar nu bahhhhhik ruik het zelf en ik gebruik de duurste deo shit maar nog helpt het niks
Nu na vier maanden vooral nog moe. Gelukkig is onze jongste sinds een week of 2,3 gaan doorslapen snachts, maar de opgebouwde moeheid is nog niet weg. Splaakgeblek en tiepgriep Mn vingers willen nog wel eens wat anders dan ik in gedachten heb.... dus dan staan er ineens ook rare dingen op het beeldscherm. Heb twee keer fikse hoofdpijn gehad en dan dusdanig dat ook het praten ineens is "aangetast" en ook mn zicht was ineens heel erg vreemd. Maar de helft van een A-4tje kunnen zien, om de rest te kunnen lezen moest ik echt het papier meer naar links bewegen Oh ja en idd haaruitval!!!!!
Ik ben moe, ik heb last van haartuitval en ik ben een emotionele doos. Ik huil echt om niks, het gaat soms echt helemaal nergens over
Haaruitval, vet haar, opvliegers. Ik heb ook het idee dat ik sneller naar zweet stink. En die hormonen, ppffff. Mijn humeur kan in 1x helemaal omslaan. Dan vind ik bijvoorbeeld alles vies en rommelig in huis, heb ik geen leuke kleren meer en voel ik me echt ellendig. Vergeetachtig ben ik trouwens ook nog steeds, ik moet echt een briefje mee als ik een boodschap moet doen. Zelfs naar de Hema Ben blij als die 9 maanden ontzwangeren voorbij zijn!
O jemig ja dat stinken, mijn dochter is bijna 2 maar ik kan het gewoon weer ruiken. Net gedouched, deo aangekleed en dan begon ik alweer te zweten en ik rook mezelf de hele dag... gadverdamme. En wetende dat ik maandag uitgerekend ben van de tweede was ik dit detail van de komende weken even vergeten... nou je weet ik dat alvast.
- Ik heb er migraine aan over gehouden, het begint met een wazige vlek in mijn zicht en als die wegtrekt krijg ik bartsende hoofdpijn, - moe - duizeligheid (moet mijn staaltabletten voorlopig nog blijven slikken) - soms nog last van knip-litteken - heel snel op mijn teentjes getrapt - conditie is nog 0,00000 - weerstand van niks Maar ja dat zal langzaam allemaal wel beteren....