Mijn bank stinkt!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Natasja, 2 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

    guppie81 VIP lid

    13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Mijn hele huis vind ik stinken! Het eerste wat ik 's ochtends doe is dweilen en tafels en aanrecht poetsen, dan gaat het wel. :D
     
  2. Krullebol

    Krullebol Actief lid

    31 dec 2006
    386
    1
    0
    Wij hadden nieuwe matrassen gekocht en die rook ik ook zo erg...Ik ben enorm gaan doorluchten, dus de ramen tegen elkaar openzetten (soms zelfs de ventilator erbij) en maar laten doorwaaien. Moet het natuurlijk wel droog zijn :D Dit hielp overigens wel, de nieuwe geur was er met twee weken wel af voor het grootste deel. Misschien helpt het? Succes, het is echt niet grappig om misselijk te worden van zoiets sufs...
     
  3. berna1981

    berna1981 VIP lid

    10 okt 2006
    9.943
    0
    0
    nou het wordt lekker weer dus lekker buiten zitten haha
    ik vind ook zoveel stinken maar de prullebak is echt erg die moet mijn man elke dag verschonen en dan nog ruik ik hem.... en in de supermarkt kan ik ook niet meer komen bleeeeh
     
  4. Marsshi

    Marsshi Actief lid

    20 jun 2007
    105
    0
    0

    Hahaha daar heb ik ook last van.. pfff en vooral als ze naast je staan met hun handen in hun zij pfffff. Geurende oksels :confused: :( :cry: [-X
     
  5. Niet meer actief

    pff ben blij dat ik het had met wcverfrisser. Dat kon ik tenminste weggooien. Met een bank wordt dat een beetje moeilijker. Na 16 weken was de stank wel wat minder, maar nu nog steeds moet ik er niet veel van hebben. Veel succes ermee en hopelijk ga je er aan wennen. Groetjes Kirst
     
  6. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Owh sjeeeeeeeeeeeemig, natuurlijk ruiken ze al niet fris uit hun bek om t subtiel te zeggen :) maar tjonge toen ik zwanger was en ze gaapte of maakte zich schoon, moest ze ook van mn schoot af, gadver híer ging ik van over mn nek :rolleyes: ;)
     
  7. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    soda haalt vieze geurtjes weg,...
    dus neem een bak warm/lauw water gooi er soda in, boenen en weg zijn je vieze geurtjes ;)
     
  8. LastminuteMama

    LastminuteMama Bekend lid

    20 jun 2007
    632
    0
    0
    M'n auto rook naar hond, ik heb er Oust ingespoten en toen werd het wel een stuk minder. Misschien moet je dat eens proberen?
     
  9. Nikita23

    Nikita23 VIP lid

    31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Maak me gek, ik krijg volgende week ook een nieuwe bank hihi. Ik heb geen tips voor je... Of misschien toch.... Zet gewoon je ouwe bank weer neer! ;)
     
  10. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Misschien tijdelijk een dikke plaid? ofzo er over leggen?
    Of snachts de ramen een stukje ophouden.
    EN dan smorgen met een goede luchtvervrisser er tegen aan?

    BTW NATAS Gefeliciteerd meid!
     
  11. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    je zou natuurlijk ook een kaarjeshouder met water en een heerlijk geurtje olie kunnen vullen, die steeds laten branden, en dan gaat je bank daar misschien naar ruiken,..

    maar ik hou het toch bij soda, die haalt alle geurtjes weg ;)
    en anders de komende weken een paar wattenstokjes in je neus :)
     
  12. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    bedankt meiden..

    ennee de oude bank, dan moet ik naar de vuilstort hahahaha

    de ramen staan snachts open, de hele dag het balkon en de ramen, maar het wil niet.

    durf mijn dure bank niet met soda schoon te maken, ik ben dan weer zo'n muts die dat verpest.

    oust? mag dat op bekleding? we hebben wel oust als luchtverfrisser. of is er ook andere oust? ga straks gelijk even kijken.

    gister avond kwam ik thuis en werd gelijk weer onpasselijk hahahahah
     
  13. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Helemaal hermetisch verpakken, misschien? ;)
     
  14. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    whahaaha gewoon maar lekker boven zitten! hihihi
     
  15. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hihi, dat kan natuurlijk ook! :)
     
  16. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.589
    65
    48
    MBT Soda,
    Ik denk niet dat het helpt om de bank met soda te poetsen.
    Op zich moeten we reeel blijven en bedenken dat een bank die naar nieuw
    ruikt gewoon niet vies is.
    Dankzij de hormonen ervaren we geuren als anders en veel intenser.
    geuren die normaal lekker zijn worden opeens anders in je neusorgaan opgenomen. En ervaren als een geur waar je niet tegen kan.
    De een heeft dit de ander met dat.
    Ik heb het met autogeuren heel erg. Denk niet dat het helpen zal om mijn auto van top tot teen in de SODA te zetten.
    Ga niet je bank poetsen met SODA natas dat zal totaal geen zin hebben.
    Ga er ook niet allemaal luchten tegen aan gooien het maakt het alleen maar erger ( mijn ervaring )
    Het is verdragen, Tot op de dag van vandaag bij mij op zeker.
    moets vanmorgen nog overgeven door het ruiken van een geur die niet lekker was in mijn geurbeleving.
    Sterkte....
     
  17. appelsientje

    appelsientje Fanatiek lid

    5 mei 2007
    1.308
    0
    0
    haha ik ruik ook alles voordat mijn man het door heeft, gewoon de hormoontjes is juist goed toch?

    Wierookje branden misschien help dat? (wel eentje doen die jezelf nu ook kunt verdragen zonder misselijk te worden... haha)
     
  18. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Als jullie bij mij langskomen verzeker ik jullie dat jullie over je nek gaan.. Heb hier nl een groene container volzitten met maden door rottend vlees.. (jahaaaa voortaan in een goed dichtgeknoopte zak doen..) Natas, echt hoor, dan ruikt jouw bank nog naar roosjes.. :) ;)
     
  19. darcy

    darcy VIP lid

    1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ik weet niet of het al is genoemd: een heerlijk naar wasverzachter geurende, katoenen grand foulard over de bank doen? Ik weet het, is zonde van de nieuwe bank, maar misschien gaat je reukvermogen vooruit en dan kan het kleed er weer af...

    En ja... veel, zo niet ALLES stinkt als je zwanger bent ;)
     
  20. Booey

    Booey VIP lid

    6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Waarom haal je niet een lieve, grote, liefst langharige hond uit het asiel? Die laat je vervolgens even lekker op het strand of bij jou in de tuin ravotten ... en dan in slaap laten vallen op de bank. Weg probleem, weg banklucht.
     

Deel Deze Pagina