miskraam in mei en steeds overtijd of ongesteld of niet

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door engel22, 8 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engel22

    engel22 Nieuw lid

    4 aug 2007
    4
    0
    0
    huismama
    veendam
    heey hoi heb een vraagje ik ben nu een week over tijd heb alleklachten van zwangerschap maar toch vandaag ongesteld geworden heb in mie een kiskraam gehad was drie maand zwanger wat moet ik doen we willen zo graag ene tweede kind maar wil niet lukken hoe kunnne wij ons lichaam oftwel de mijn ff helpen om het te stimuleren want damian wil graag ene broertje of zusje groetejs miranda ronald en damian :oops:
     
  2. speeters

    speeters Fanatiek lid

    26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    Belgiƫ
    Ik kan je berichtje helemaal niet goed lezen, het zou handig zijn mocht je de volgende keer een beetje op je leestekens en taal letten ;)

    Waarom je zwangerschapssymptomen hebt en toch niet zwanger bent... Ben je net gestopt met anticonceptie? Dan kan je hiervan gelijkaardige symptomen als bij een zwangerschap hebben.
    Hoe lang zijn jullie al bezig voor een tweede kindje? Hou je je temperatuur bij, of werk je met ovulatietesten?
     
  3. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    1 week overtijd, ongesteld, 3 maand zwanger....
    Sorry, ik kom er ook niet echt wijs uit hoor.

    Hier en daar een . zou wel schelen denk ik ;)

    Als je al heeeel lang probeert zwanger te worden van een tweede en dat lukt niet, dan moet je je ha raadplegen.
    Ik kan je niet zwanger kijken ;)

    Elmo
     
  4. sonja

    sonja VIP lid

    5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    wat ik er uit begrijp heb je in mei een mk gehad en was je nu een week overtijd maar toch ongesteld geworden.

    je lichaam is een raar iets en kan je ook voor de gek houden.
    maar ja bij elke "symptoom" gaan denken dat je zwanger bent kan je ongi ook uitstellen.

    en anders wat er al eerder is gezegt als je al lang bezig bent ff langs de ha gaan.

    en je hebt in mei een mk gehad en het is nu begin augustus, je lichaam moet lijkt mij toch ook weer op regel komen, het heeft wel wat te verduren gehad.
     
  5. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    volgens mij heeft ze in mei een miskraam gehad toen ze 3 maanden zwanger was. Nu is ze 1 week overtijd, heeft symptomen die verband kunnen hebben met een eventuele zwangerschap, maar is vandaag ongesteld geworden. En nu is de vraag of er iemand weet wat ze kan doen om de natuur een beedje te helpen, oftewel of ze iets kan doen om snel weer zwanger te worden. En is idd tweede kindje want damian wil graag een broertje of zusje.
    Groetjes Bolbuikje!

    @ engel22: Please correct me if i`m wrong!
     
  6. engel22

    engel22 Nieuw lid

    4 aug 2007
    4
    0
    0
    huismama
    veendam
    ik gebruik al 6 jaar geen antieconceptie
    dus ja weet het allemaal niet meer waar die sympthonen weg komen vriendlijke groet miranda en ranald en damian
     
  7. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    ik heb vorig jaar een curetage gehad na een zwangerschap van 11 wk en het duurde 61 dg voor ik me eerste menstuatie weer had. ook ik had alle symthomen van een zwangerschap maar misschien wel omdat ik zo graag weer zwanger wilde zijn. mijn cycles was trouwens totaal in de war door de mk. het kan dus aan je miskraam liggen dat je lichaam nu zo gek doet. ik wilde zo graag zwanger zijn maar de testen bleven ook maar negatief. pas na me 3 menstruatie was me cycles weer op gang en in de 4e ronde was ik zwanger (6 maanden later) dus heb gedult dat is het enige wat ik kan zeggen
     
  8. moon85

    moon85 VIP lid

    5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Bij mij duurde het ook lang voor ik weer ongesteld was bij de eerste x.. toen is het opgewekt.
    En bij de 2de x ben ik nooit ongesteld geworden.

    Maar je kan er weinig aan doen.
    Veel klussen ;)
     
  9. engel22

    engel22 Nieuw lid

    4 aug 2007
    4
    0
    0
    huismama
    veendam
    ja je hebt gelijk het klopt helemaal wat je schreef.

    en ik weet moet geduld hebben. maar is soms moeilijk, als de wens groot is. maar we zien wel de dokter heeft mij foliumzuur aangeboden om mijn lichaam een beetje mee te helpen folium zuur voor niet zwangere vrouwen veel groetjes engel22 :oops:
     
  10. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Foliumzuur om zwanger te worden?
    Maar dan een variant voor niet zwangeren vrouwen? Begrijp ik je dan weer verkeerd :-$

    Foliumzuur is altijd goed om te gaan slikken als je zwanger wilt worden. Het is goed voor de aanleg van het zenuwstel van je ukkie.
    Het helpt je absoluut niet bij het zwanger worden hoor! Ook niet om de boel op gang te brengen.
    Mocht je dat denken...dan heb je je arts verkeerd begrepen.

    Succes!
    Elmo
     
  11. engel22

    engel22 Nieuw lid

    4 aug 2007
    4
    0
    0
    huismama
    veendam
    nou je hebt foliumzuur voor zwangere vrouwen en folium zuur voor vrouwen die probrenzwanger te worden. maar wat je zegt klopt wel elmo .
    maar goed legde het miss een beetje verkeert uit sorry. :oops: :)
     
  12. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Er is maar 1 soort foliumzuur hoor ;)
     
  13. moon85

    moon85 VIP lid

    5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ elmo

    Etos heeft geloof ik voor als je zwanger wilt worden en als je zwanger bent.
    Maar weet ik niet zkr hoor.. dacht dat wel is gezien te hebben.
    Maar dan zullen er wel vitamines enz bij zitten voor als je zwanger bent.

    Verder heb je gelijk er bestaat maar 1 soort hihi
     
  14. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Dan gaat het over de andere "ingredienten" ...
    Maar foliumzuur is foliumzuur volgens mij ;)
     

Deel Deze Pagina