vraagje: ben vandaag 10 wkn heb al een paar dgn last/pijn in mn linker zij zo onder mn rib tot mn heup zo en dat trekt soms door naar rechts tot onder mn navel zo ongeveer en sinds gisteren ook zooooo'n rugpijn re en li sinds ik wakker ben die gaat ook niet weg als ik lig of zit. is dit nou wat ze noemen :bandenpijn????? heb 2 MA achter de rug, ben dus best onzeker. vanavond gelukkig een echo maar ben toch zeer benieuwd
Bandenpijn zit echt bij je liezen of er iets boven. De pijn die jij beschrijft klinkt voor mij eerder als pijn die onstaat doordat je baarmoeder oprekt en je spieren en andere organen (darmen bv!!) welduwt! Ik heb die 'pijn' ook gehad en nog steeds af en toe. bandenpijn voel je direct. Zijn meer pijnscheuten (maar kan ook dat je zeurderig gevoel in je baarmoeder hebt door oprekken). Succes vanavond en vooral veel plezier! je krijgt steeds wel wat vage pijntjes en klachten dat hoort erbij! Maar als je toch op controle gaat, vraag ernaar, dan kan je gerustgesteld worden!
Volgens mij ontstaat bandenpijn na een week of 15 vanwege het gewicht van de baarmoeder. Daarvoor is het oprekken, heb zelf ook buikpijn gehad en een trekkerig gevoel.
Nisa heel veel succes vanavond met de echo!!! Ik duim voor je! Ik had rond de 9-10 weken ook last van pijn net onder mijn ribben. Geen flauw idee, wat het was, maar het ging vanzelf over.