lol de hormonen vliegen hier in het rond lijkt het wel hahahaha en ik weet dat dit geen zinnige bijdrage is maar moest er wel mee lachen na een avondje hard werken. @TS bel je huisarts even en vraag of je er mee langs moet komen.
Ik had dat vroeger ook vaak, als je bleef staan werden m'n voeten helemaal paars. Volgens mij komt dat gewoon door het staan, en met je bloedsomloop. Kan geen kwaad, vraag anders even bij de HA.
Hoi allemaal, het was eigenlijk allemaal nietzo dramatisch bedoelt hoor. Maar ik las ook van Natasja dat ik wat minder HEFTIG moet reageren dus ik zal niet meer zeggen dat ik het een gefrustreerd zooitje vind haha.. Het lijkt allemaal wat enger zo opgeschreven dan het in werkelijkheid is. En ik was gewoon nieuwschierig of meerdere mensen dit hebben en wanneer enzo. Ik had het vroeger ook wel als ik in een koude gymzaal zat ofzo van die hele lichte blauw grijze vlekjes alleen nu zijn ze heeel groot. Denk dat het idd iets met me doorbloeding te maken heeft. Verder heb ik er geen last van en heb ik er ook geen slecht gevoel bij. Tweeling bedankt voor je steun he ik dacht al dat het aan mij lag.. Bedankt nog voor de moeite allemaal he