Dit geeft haar ook meer rust. Ze ziet bijna niks meer en hoort helemaal niks,is dus afhankelijk van haar geur. Wil haar niet bij de dierenarts laten inslapen,daar was ze altijd zo angstig voor. Als het mag dan gewoon rustig op mijn schoot... Onze engelse bull is afgelopen maart wel in de praktijk ingeslapen,het ging op dat moment niet anders maar weet daardoor wel dat ik het zo niet meer wil.....
Heel veel sterkte.. Verstandelijk weet je dat je het beste doet voor haar, maar je gevoel is anders.. Heel veel kracht en sterkte gewenst.
Heel erg veel sterkte vandaag, krijg er tranen van in mijn ogen. Juist ook omdat ik binnenkort dezelfde beslissing moet gaan nemen voor mijn mopsje die steeds slechter wordt en waar ze niks meer voor kunnen doen....
Ze is in mijn armen gestorven....ik voelde haar hartje wegzakken onder mijn handen... Haar neusje lag in mijn nek en snufte nog even.. Nu ligt ze stil in een mandje waarin ze begraven gaat worden,telkens aai ik haar en geef haar een knuffel,maar ze beweegt niet meer....
Aaaaah k.u.t zeg!! Hele dikke knuffel, zo erg als je een dierbaar vriendje moet missen. Heel veel sterkte!
Wat mooi hoe het is gegaan. Maar het blijft natuurlijk heel verdrietig. Het is echt een familielid zo ' n hond hè.