Napoleon, wat erg dat je moeder is overleden! Vreselijk.. Pff wat gebeuren er rotte dingen in t leven he?? En ook heftig verhaal van je vriendin van je vriendin
Heel veel sterkte!! Het is heel herkenbaar. Mijn broer is op 24 jarige leeftijd ook omgekomen in een zwaar auto-ongeluk. Het is niet te verkroppen dat zo'n jong iemand dan ineens uit je leven gerukt wordt van het 1 op het andere moment. Het 1e jaar is het moeilijkst en kun je je niet voorstellen hoe verder te gaan. Al die 1e feestdagen zonder hem en dan alle bijzondere mijlpalen. Maar eerlijk is eerlijk met de jaren leer je echt het verdriet en het gemis een plekje te geven. Hier zijn we nu bijna 12 jaar verder ,dagelijks wordt er aan hem gedacht ,maar alles heeft wel een plekje gekregen. Heel veel sterkte Ts en 1 tip. Ook al ik het soms moeilijk probeer toch contact te houden als het je lukt. Wij vinden dat heel fijn dat de vrienden van mijn broer dat deden. Inmiddels is anderhalf jaar geleden ook mijn moeder overleden aan kanker. Erg heftig ook. En of er hierna iets is weten wij niet ,maar mijn zus en ik zeggen vaak tegen elkaar nu zijn ze samen.
Afschuwelijk dit soort dingen! Wat een leegte en verdriet... Ik heb het niet meegemaakt, maar wil je heel veel sterkte wensen. Ik hoop dat je dit tragische verlies op een dag een plekje kunt geven.
Wat erg voor je Ik weet helaas hoe je je voelt. Ik kende mijn vriendin nog niet heel lang, maar ze was de eerste en close-ste vriendin die ik had toen ik hier naar Groningen verhuisde. In 2009 is ze zomaar overleden. Dood neergevallen, uit het niets. Er is nooit iets uit de autopsie gekomen. Ik was net zwanger van mijn eerste toen, heel raar en dubbel gevoel. Mijn tweede dochter is naar haar vernoemd. Het gemis blijft, maar de ruimte die het in je hoofd/hart/gedachten inneemt wordt op de een of andere manier minder. Ik heb altijd contact met haar ouders gehouden, en we zijn een paar keer bij het graf geweest. Dat helpt allemaal wel. Maar het blijft heel moeilijk te accepteren dat iemand in de bloei van haar leven gewoon weggerukt wordt Sterkte.