testen

Discussion in 'Zwanger worden' started by auraly, May 31, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. auraly

auraly Fanatiek lid

Apr 28, 2007
    1,217
    9
    38
    antwerpen
    hoi,

ik weet dat iedereen wss een andere mening heeft over welke test nu het betrouwbaarst is of het duidelijkste is om af te lezen

maar welke is nu net diegene die het snelst dat zwangerschapshormoon terug vind?

dus juist het vroegst te gebruiken is
    de meeste test hebben een vrij hoge waarde nodig waardoor ze in sommige gevallen, als je niet echt veel in je urine zitten hebt soms tot een week na de nod's nog steeds negatief geven maar je dus eigenlijk al wel zwanger bent

weet iemand dit ?

groetjes auraly

2. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    1,715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi hoi,

Ik weet het niet zeker maar volgens mij zijn bijna alle testen van nu vrij gevoelig en kan je er al 5 dagen van te voren mee testen. Alleen predictor en de digitale van clear-blue (weet het niet helemaal zeker) hebben iets langer nodig.

Maar de testen van deze site zijn ook heel goed.

Groetjes en succes.

3. auraly

auraly Fanatiek lid

Apr 28, 2007
    1,217
    9
    38
    antwerpen
    ja ik dacht ook zoiets
    maar de dokter heeft zo'n test die extra gevoelig is ..

wou dat ik er zo een te pakken kon krijgen
    zal dus voor volgende week zijn

4. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    1,715
    2
    0
    Amsterdam
    Ik zie nu pas dat je overtijd bent. Heb je negatief getest?
    Anders wacht je inderdaad nog een paar dagen. Je hcg stijgt met de dag.

5. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    3,785
    15
    38
    Twente
    Kruidvat is erg gevoelig volgens mij....
    ieieieie, spannend hoor! Ben benieuwd! :D

6. auraly

auraly Fanatiek lid

Apr 28, 2007
    1,217
    9
    38
    antwerpen
    ja ik heb eergisteren negatief getest .. en nu durf ik eerlijk gezegd niet zo goed nog een test te doen

ik ben normaal heel erg stipt, zelden, heel zelden een dag te vroeg maar nooit een dag te laat
    nu dus wel en ik moet eerlijk toegeven dat ik toch wat last krijg van m'n (.)(.)

ook heb ik al 5 dagen ongikrampjes, maar ze willen maar niet verschijnen ..

ik ben bang voor nog een negatieve test .. al loop ik bijna wel om het uur naar het toilet om te kijken of ik geen bloed vind

7. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

Mar 14, 2007
    3,785
    15
    38
    Twente
    Het kan gewoon zijn dat je wat later positief test. Zolang je niet ongi wordt is er nog steeds hoop. En die ongikrampen horen erbij hoor. Dat kan best je baarmoeder zijn die zich aan het oprekken is. Dat gevoel ken je alleen van ongesteld zijn, daarom associeer je het daarmee.

Ik hou nog steeds goede hoop voor je, het is alleen zo ontzettend vervelend dat je niet meteen zekerheid hebt! :(

Maar goed, houd moed. Ik had ook pas na 4 dagen een positieve test en die was van kruidvat. Daar heb ik wel goede ervaringen mee dus.... :D

Succes! Ik duim met je mee! [-o<

8. auraly

auraly Fanatiek lid

Apr 28, 2007
    1,217
    9
    38
    antwerpen
    ik denk dat ik morgen dan toch maar eens naar kruidvat terug keer .. haha wat zal ze raar opkijken aangezien ik daar ook de eerste test ben gaan halen maar dat was de cb omdat ik gehoord had dat dat de beste was

maar zit nog steeds met spanning, ik heb trouwens net weer stiekem effe gekeken en nog steeds niets

ik krijg meer hoop met het uur, zo laat ben ik echt nog nooit geweest

de eerste dag dacht ik 's morgens, oke rond de middag komen ze wel door .. rond de middag dacht ik, oke zo rond een uur of 19 dan zeker wel .. en zo rond een uur of 19 dacht ik dan , laten we gewoon de nacht afwachten ..

en zo gaat het al 2 dagen .. m'n vriend wordt er behoorlijk gek van daarom dat ik het nu heel erg stiekem doe ;)

lang leve deze site zodat ik me toch niet zo heel erg alleen voel :)

9. auraly

auraly Fanatiek lid

Apr 28, 2007
    1,217
    9
    38
    antwerpen
    weet je wat ook heel erg raar is .. normaal heb ik nooit last van ongi krampen al niet meer sinds de geboorte van m'n dochter en die wordt er 7
    dit is de eerste maand dat ik ze terug heb en ik ben te laat voor het eerst ..

alle voor het eerst, buiten dan de keren dat ik zwanger was ..
    beetje dom eigenlijk eh, ik heb 2 kinderen , je zou toch denken dat ik ondertussen wel zou voelen of het raak is of niet ..

bij m'n dochter wist ik het pas op 9 weken, ik had niet door dat ik overtijd was :-d

en bij m'n zoontje pas op 6 weken, toen dacht ik ook van tiens niet ongesteld geworden vorige maand , toch maar eens testen

dit is dus de eerste keer dat ik gepland zwanger wil worden vandaar mss dat ik nu meer op die dingen let

hehe, voel me wel een klein beetje rood worden

10. wens3

wens3 Fanatiek lid

May 29, 2007
    1,093
    0
    0
    De testen van Matcare die je op deze site kunt bestellen zijn gevoeliger.
    Bestel NIET de testen van Romed!

Share This Page