Sara de bevalling van onze dochter Ashley 18 mei.

Discussie in 'De bevalling' gestart door sara22, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sara22

sara22 Actief lid

17 nov 2006
    168
    0
    0
    Huisvrouw,mama
    Lelystad
    Het begon zaterdag avond half 10, 17 mei.

Ik was met deborah aan het chatten, want vroeg haar hoe zei het had ervaren met een slijmprop.

Want had namelijk die vorge avond slijm verloren.
    na dat ik klaar was met chatten,
    ben ik naar de wc gegaan. die avond zat ik ook bij mijn moeder thuis,(Oma Jackie)
    ik ging weer zitten op de bank.
    en moest al heel gauw weer terug naar de wc, want had een beetje vruchtwater verloren,

half uur daarna scheen ik al weeén te hebben maar wist dat niet. weer een half uur verder half 11 onder tussen,
    had ik weer wat vruchtwater verloren,

vanaf dat moment wist ik nu gaat het beginnen,Gerrit was aan het pokeren, en heb hem nog niks verteld, want wou geen paniek hihi..dus hij kwam half 1 thuis
    en zei kijk schat heb 50 euro gewonnen, en ik zei tegen hem mooi lieverd, heb ook leuk nieuws voor je,
    me weeén zijn begonnen,haha.. nou gelijk was het van je maakt een grapje toch?
    ik zei nee echt niet, op dat moment kreeg ik weer weeén, en toen werd gerrit een beetje paniekerig, haha..

we zijn naar huis gegaan, en half 2 had ik al om de 2 min weeén, de verloskundigen hebben we gelijk gebeld,
    ze kwam er gelijk aan, ik had om 2 uur al 1 cm. ontsluiting,
    ze zou half 7 weer terug komen, en ben weer op de bank gaan hangen en me weeén weg aan het puffen,
    onder tussen half 7, de vk was er weer, en jeetje ik had toen al 5 cm ontsluiting,
    wat snel .. ze zou rond 10 uur half 11 weer terug komen,
    want ze zegt nog het kan nog wel even duren, maar als ik jou zo zie dan niet,
    en zei als je het niet meer red bel me dan gelijk op.

Kwart over 8 Gerrit weer bellen, de weeén kwamen nu echt achter elkaar,dus geen pauzes,
    Half 9 stond ze voor de deur, ze ging weer voelen hoeveel ontsluiting had.
    en jeetje 9 cm. en op het moment dat de vk de vingers er uit haalden brak me water. Wat een WATERVAL zeg whahaha
    de laatste cm, moest ik op me zei gaan liggen want op me rug wou de vlies niet breken,
    en al snel waren we bij de 10 cm want ik kreeg persdrang, de vk zei ja goed zo saar, en ik dacht
    yes ik mag persen, om 10 over half 10 begon ik te persen. en 10 voor half 11 was onze meissie er,
    Ashley,Dina, Adriana van Deenen,

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Van harte en geniet lekker van jullie prachtige meisje!

3. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Gefeliciteerd, lekker genieten

4. Cindy1975

Cindy1975 Bekend lid

8 okt 2006
    551
    0
    0
    Goed gedaan meid! Gefeliciteerd. Nu heerlijk genieten!
    Groeten Cindy

Deel Deze Pagina