mijn bevalling

Discussion in 'De bevalling' started by ikram2018, Sep 20, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ikram2018

ikram2018 Actief lid

Sep 23, 2005
    130
    0
    0
    Ik werd vrijdagochten vroeg wakker met krampjes en moest nodig naar de toilet. die krampjes wreden steeds heftiger en ben maar naar de woonkamer gegaan wou mijn mannetje niet wakker maken. rond 7 uur heb ik hem toch wakker gemaakt hij werd helemaal nerveus. ik ging toen in bad om ze beter op te vangen. mijn man hield de tijd in de gaten eerst kwamen ze om de 10 minuten daarna om de 7 minuten daarna 15 minuten dus onregelmatig. ik heb de hele dag met die weeen gelopen ik wou de verloskundige niet bellen bang dat het valse weeen zijn omdat ze
    onregelmatig kwamen. tegen 1 uur 's nachts heb ik toch de verloskundige gebeld omdat ik zoveel pijn had, ik had namelijk been en rugweeen. rugweeen kon ik nog wel aan maar beenweeen dat was niet te doen.
    toen de verloskundige kwam bleek dat ik pas 1centimeter ontsluiting had en kreeg paracetamol en slaappil om te slapen.
    ik heb niet kunnen slapen ondanks die slaappil.
    ik was zo moe de volgende dag kwam de verloskundige om 16 uur om te kijken hoeveel ontsluiting ik had 3 cm pas. ik werd helemaal gek van de pijn ik schreeuwde het uit toen zei ze dat ik maar naar de ziekenhuis moest gaan en ingeleid moest worden want dit duurde veel te lang en ik was moe.
    daar aangekomen aan de ctg gelgen het hartje was goed en zou pijnstillers krijgen, die hebben niet geholpen. om 23 uur zeiden ze dat ik ingeleid zou gaan worden ik moest naar de verloskamer.
    maar moest wachten op de ruggenprik de gynecoloog was nog bezig met een acute keizersnede.
    toen hebben ze me alvast weeenopwekkers gegeven.
    ik kon de pijn niet meer verdragen, om een uur of half twee braken spontaan mijn vliezen en Rayan had in het vruchtwater gepoept dus ik werd helemaal bang. tien minuten daarna kon ik gaan persen want ik had voledige ontsluiting. toen was het zo snel gegaan en 10 minuten daarna werd hij geboren. moest wel een 3 dagen in de ziekenhuis blijven omdat ik veel bloed had verloren en Rayan in de vruchtwater had gepoept. het was een heftige bevalling maar het gaat nu heel goed met hem.

2. Mariebel

Mariebel Fanatiek lid

Jan 10, 2006
    2,373
    0
    0
    Drenthe
    Gefeliciteerd, wel een lange bevalling maar je krijg er iets moois voor terug toch? :D

Geniet maar van je kraamtijd...

3. ikram2018

ikram2018 Actief lid

Sep 23, 2005
    130
    0
    0
    bedankt.

ja lang he :oops: korter dan dit kon ik het niet maken.

4. Panda

Panda Fanatiek lid

Feb 6, 2006
    2,248
    0
    0
    Gefeliciteerd! Sjonge, je hebt wel pijn gehad he :(
    Fijn dat alles nu goed gaat. Genier ervan!

5. Bloem

Bloem Actief lid

Dec 21, 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Jee wat een verhaal, wel erg knap van je hoor, je mag trots op jezelf zijn...
    Van harte en ga lekker van je kleine genieten...
    groetjes

6. Monika

Monika VIP lid

Aug 12, 2005
    8,246
    72
    48
    Female
    Thuishulp
    Landgraaf
    Geniet nu maar lekker van je kraamtijd en rust lekker uit

7. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    1,143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    En hoe gaat het nu met jou Ikram?

8. Marian

Marian Fanatiek lid

Feb 27, 2006
    3,648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Dat vroeg ik me dus ook af! Met je beeb gaat het goed zei je, maar je hebt het niet over jezelf gehad!

Ik hoop dat je een beetje bijgekomen bent!

Marian

9. ikram2018

ikram2018 Actief lid

Sep 23, 2005
    130
    0
    0
    Hallo,

het gaat goed met mij, ik ben trouwens ingescheurd en gehecht en die hechtingen doen nog zeer, dus lopen gaat een beetje moeilijk. en ik moet nog bijkomen ik was verzwakt door bloedverlies maar het gaat nu beter.

10. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    1,143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Nou sterkte dan maar en hopen dat het gauw geneest.

11. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    van harte gefeliciteerd

Share This Page