Op de eerste plaats: gefeliciteerd met je kleine!!! Wat een horror verhaal. Helaas heb ik soortgelijk drama meegemaakt. Ik heb destijds het niet van me af geschreven. Hoop echt dat je het hierdoor sneller verwerkt. Petje af voor hoe je alles hebt geschreven en hoe je de bevalling hebt doorstaan.
Heb gewoon zitten janken hier.... Wat heftig! Weet niet wat ik moet zeggen.. Hoop dat nu alles in orde is en dat je kunt genieten van je mooi gezinnetje. En natuurlijk: Gefeliciteerd! Dikke knuffel!
Jeetje... Ik ben als aller eerste naar beneden gescrolled om te kijken of de baby nog leefde. Gelukkig! Toen het verhaal gelezen... Wat heftig zeg!! Ik hoop dat je goed de gelegenheid krijgt om dit te verwerken! Is er enig idee waarom je geen keizersnee gekregen hebt toen het niet vorderde en er meconium houdend vruchtwater was? Gelukkig zeg dat je kindje het gelijk zo goed deed, maar voor jou heel veel beterschap!
Dank voor alle reacties. Het is erg fijn om het even te verwoorden. Het lijkt soms een film wat niet van mij is. Over 2 weken na controle en bespreking. Bij sommige dingen heb ik vragen. Waarom ze niet eerder keizersnee overwogen. Toen het ten spraken kwam daalde het hartje van jesse te erg en zou zijn leven in gevaar komen dus was echt laatste red middel als de vacuüm niet zou lukken. Bij die bloeding hebben ze juist heel alert gehandelt. Daar ben ik ze zeer dankbaar voor. Die hadden ze niet kunnen voorkomen. Want was pas 1,5 uur na de bevalling. Baarmoeder was gewoon uitgeput en sloot niet goed af. Was niks van placenta achter gebleven. Erg benieuwd wat het eind gesprek zal opleveren. Bedankt voor jullie medeleven. Jesse doet het erg goed. Super lief tevreden mannetje. Ik herstel ook steeds beter al is 1,5 uur buiten nu echt nog de max. Maar daar is mee te leven. We komen er wel weer. Geniet vol op van jesse en zijn grote zus♡