Hallo Dames, Zo als jullie wel zullen weten wil de kleine zich nog niet aandienen. Vanaf vrijdag ga ik naar het ziekenhuis voor onderzoek en controle. Wanneer de kleine zich niet aankondigt zal ik volgende week donderdag 5 okt ingeleid worden. Dit wordt spannend! Groetjes Karin
Hoi Karin, Fijn dat je nu in ieder geval een eindpunt hebt waar je naar toe kunt leven. Dat lijkt me wel heerlijk. Misschien komt de kleine toch wel eerder, nu hij / zij dit heeft gehoord ! Hoeveel weken en dagen ben je dan precies op 5-10 ? Groetjes, Nikki F
Hallo Nikki, Ben dan precies 42 weken. Hoop wel dat het zich gewoon een dezer dagen aandient maar heb nu wat om naar uit te kijken. Groetjes Karin
Spannend hoor! Alvast veel succes toegewenst. Ik hoop stiekem dat ik dan ook al bevallen ben. Groetjes, Gina
Hoi Karin ! Mijn VK heeft me beloofd als de kleine er a.s. dinsdag nog niet is, dat ze dan zullen strippen. Ik ben heel benieuwd. Hoop natuurlijk dat het niet meer nodig is, maar het is wel een vooruitzicht. Ik ben dan 40 weken en 3 dagen . Ik ben benieuwd hoe het bij jou zal gaan ! Je bent in ieder geval 6 oktober mamma ! Sterkte nog deze laatste dagen ! Groetjes, Nikki F
Hoi Dames, Thanx voor jullie berichten. Nikki ja inderdaad strippen is een goed idee. Morgen vraag ik aan de gynocoloog om dat ook te doen. Misschien helpt het. Verder heb ik nu last van buikpijn en ben goed misselijk. Kan nog lopen enz dus is nog niet erg genoeg voor echte weeen. Blijft spannend allemaal. Hoop dat er alsnog wat gaat gebeuren vandaag of morgn. Groetjes Karin
Hoi dames, Vanmorgen 3 kwartier aan het ctg apparaat gelegen. Was niet echt prettig moet ik zeggen. Moest heel lang op mijn zij liggen omdat de hartslag van de baby dan meer pieken vertoonde die ze graag wilde zien. De kleine vond het een sport om tegen mijn blaas aan te gaan schoppen waardoor ik heeeeel erg moest plassen maar niet mocht gaan. Afzien dus. Daarna een echo gehad om te kijken of ik nog genoeg vruchtwater had. Gelukkig was alles dik in orde. Maandag mag ik nog een keer terugkomen voor een ctg en word ik getoucheerd om te kijken hoe ver ik ben. Donderdag morgen om 07.30 uur word ik ingeleid! Pfff eindelijk uitzicht op iets moois. Ben toch wel een beetje de hoop verloren dat de beeb zich eerder aangaat dienen. Voel me hierdoor wel wat neerslachtig omdat ik zoiets heb van jammer. Maar ja wie weet komt hij alsnog van zelf. Blijf gewoon echt maar dan ook echt buikpijn houden waar ik echt lettelijk uitgeput van raak en misselijk word. Maar ja zegt niets overkomt me dagelijks de laatste tijd. Groetjes Karin
Hoi Karin ! Wel fijn dat ze het zo goed in de gaten houden, én dat je een uiterlijke datum weet wanneer het zal beginnen. Het neerslachtige herken ik wel. Dan denk ik bij mezelf "mens, zeur niet, over twee weken ben je zeker mamma", maar zo makkelijk is het dan niet. Ik kan huilen om het geringste. Vreselijk. En ik denk altijd maar dat ik echt tot 42 weken moet doorgaan. Waarom ? Geen idee, het is een gevoel ... hopen dat het niet zo is. Veel strekte ! Groetjes, Nikki F