kraamkamers rijnstate

Discussie in 'De bevalling' gestart door sandravg, 30 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandravg

sandravg Actief lid

11 apr 2006
    121
    0
    0
    zorg
    Nijmegen
    Hoi, heeft iemand enig idee of er in het rijnstate speciale kraamkamers zijn:
    En zoja: is het hier prettig bevallen?

Alvast bedankt voor de reacties.

Groetjes Sandra

Edit Moderator: Verplaatst naar de Bevalling. Graag opletten waar je iets plaats. De lounge is voor alles wat niet met bevallen, baby's, peuters te maken heeft.

2. Blaak

Blaak Niet meer actief

Hoi,

Ik lag op de kraamafdeling 2 weken terug in verband met vroegtijdige weeen. Het is me heel goed bevallen iedereen was zo ontzettend aardig en behulpzaam. Zelf lag ik op een kamer met 4 bedden, maar er zijn ook speciale kamers waar je alleen ligt met je baby of met zn 2en enz. Maarja, ik ben nog niet bevallen van ons beebje dus hoe dat precies gaat weet ik niet maar ik heb wel heel wat gezien.

En wat je bedoelt met "is het hier prettig bevallen" snap ik neit zo, als je het echte bevallen bedoelt (baby krijgen), dan zit je nog op de verloskamers daar. Daarna word je naar de kraamafdeling gebracht.

Groetjes, Mandy

3. sandravg

sandravg Actief lid

11 apr 2006
    121
    0
    0
    zorg
    Nijmegen
    wat ik eigenlijk bedoel is of ze er aparte kraamkamers hebben, net als bijvoorbeeld in het CWZ of Radboud. Ik ben zelf nl in het CWZ bevallen, maar mijn zus woont meer bij arnhem.
    Ze kan verder geen gegevens vinden over poliklinisch bevallen in het Rijnstate. Vandaar dat ik het hier eens vraag.

Groetjes Sandra

4. karin mv boas

6 dec 2007
    43
    0
    0
    hoi
    rijnstate heeft idd aparte kraamkamers.mijn schoonzusje is er eergisteren bevallen en heeft de kraam en verlosafdeling op zich als heel prettig ervaren.de bevalling ging wat minder,maar ze is uitstekend verzorgd en iedereen was erg aardig.ze bleef ook op de zelfde kamer toen ze overgedragen werd van poliklinisch naar medisch(omdat ze een ruggeprik wou).ze mocht ook de kleine bij zich op de kamer houden en toen ze dat even niet wilde om goed te slapen kwamen ze hem halen en brachten hem een paar uur later weer lekker met een schone luier voor een voeding.haar man en ouders mochten ook tot 12 uur snachts blijven,kregen zelfs koffie.echt super.een aanrader dus!

5. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    hhm niet helemaal een antwoord op je vraag maar misschien dat je toch nog in het cwz terecht komt.
    ik ben daar bevallen op een kraamkamer, met ruggeprik en al dus je kan daar dan gewoon blijven.
    wij vonden het heerlijk. we moesten twee dagen blijven en de kleine kon gewoon bij ons blijven.
    verder mochten we alles zelf regelen, de visite enzo.
    als je de kans hebt om in een kraamsuite te bevallen zou ik het echt doen!

joyce

6. sandravg

sandravg Actief lid

11 apr 2006
    121
    0
    0
    zorg
    Nijmegen
    hoi Joyce,

Zoals je hierboven al kan lezen ben ik al in het cwz bevalen (ook met rugeprik), maar ik vraag dit voor mijn zus die bij arnhem woont. Dus vandaar mijn vraag over het rijnstate.

7. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Nee Rijnstate heeft (nog) geen kraamsuites. Daar beval je op één van de verloskamers en vervolgens ga je naar de kraamafdeling.
    Misschien handig voor je zus om eens naar een voorlichtingsavond te gaan.

Kwebbel

8. joyce1980

joyce1980 Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    oeps niet goed gelezen, sorry!

joyce

Deel Deze Pagina