Hier mijn bevallingsverhaal hoop niet dat zwangere afschrikken,maar wil toch ook mijn verhaal even kwijt. ja 14 april op controle bij de verloskundige bleek ik weer een hoge bloeddruk te hebben moest even blijven, werd gekeken naar me urine en bloed moeten laten prikken. na een paar uur wachten op de uitslagen ja hoor zwangerschapsvergiftiging mocht gelijk blijven en zou de volgende dag ingeleid worden. Wat baalde ik toch had natuurlijk niets bij en je denk even op controle. Nou ja de volgende ochtend werd ik dus rond 09.00 ingeleid de weeen begonnen rond 12.00 op gang te komen rond 16.00 braken me vliezen en ja hoor al 4cm ontsluiting. Voor mij gevoel kon ik de weeen goed opvangen. Maar later in de avond begonnen ze toch flink door te zetten ik mocht naar de verloskamer. En daar lag ik me weeen weg te puffen. Na een paar uur had ik al 7cm ontsluiting ik helemaal blij ging nog vrij goed met weeen opvangen. Werd al 24.00 en had ik nog maar 7cm ontsluiting baalde verschrikkelijk was zo moe had echt zin om te slapen. Kreeg toch maar een infuus voor de weeen nog door te zetten, ja daar lag ik te kreunen van de pijn en kon met moeite de weeen opvangen. Om 02.00 had ik volledige ontsluiting en mocht persen maar nee na een kleine uur persen kwam het er niet uit. De genecoloog kwam er bij een knip en met de vacuumpomp en daar lag ze ''Ilayda'om 02.53op me buik wist eigenlijk niet wat ik er van moest denken was zo kapottt. DE genecoloog was aan het hechten zooo dat deed vreselijk pijn ... maar hij bleef doorgaan en hoorde hem met een paniekerige stem maar heen en weer lopen... ik begon me licht in me hoofd te voelen maar dacht dat het kwam door de vermoeidheid.. maar nee was een stukje placenta blijven zitten.. de bloeding bleef maar doorgaan.. en geen minuut later kwamen er meer artsen en werd ik meteen gereden naar de intensive care.... toen ik wakker werd had ik zoveel pijn kon aan niets denken zelfs niet aan me wondertje.. de genecoloog bleef maar weer komen en zei dat de bloeding niet wou minderen ja hoor weer onder de mes. werd dus 2keer geopereerd. heb 2 dagen op intensive care gelegen. 3liter bloed verloren ondertussen wel weer bijgevuld. NA 2 dagen dus mocht ik naar de kraam afdeling met een eigen kamer. Daar kwam me man aan met me wondertje was zo raar.. En daarna was het echt opknappen met de dagen er na.. heb 7 dagen in de ziekenhuis gelegen. Kan nu pas weer genieten van me dochter.. Zo lees je maar he.. Ja kan echt niet weten hoe het kan lopen.. HAd het echter anders verwacht... De 2e kind?? toch maar effe wachten BEn dus echt kantje boord geweest.
och meid, wat erg..... gelukkig is alles goed komen, rust goed uit!! en ga lekker genieten van je kleine! praat hier maar lekker van je af hoor, het gaat je helpen, het heeft mij ook erg geholpen!
he meid wat een ellende!!!! gelukkig is alles goed gekomen! mn schoonzus heeft ongeveer het zelfde meegemaakt en was echt naar om haar de dag erna te zien. ze hoefde niet op de IC te liggen maar was ook 3 liter bloed verloren en ik schrok toen ik dr zag! ben blij te lezen dat je weer thuis bent! doe rustig aan he meid en knap maar gauw op en geniet natuurlijk lekker van de kleine! liefs,Denise
meid wa een ramp zeg pfffff nou ik mot bevallen maar je hebt me nie afgeschrikt hoor het is goed om dit soort verhalen te lezen, zodat je er toch bij stil gaat staan da er iets fout ken gaan en zo nie da je gewoon heel erg veel geluk hebt gehad dan!!! heey geniet nu maar lekker van de kleine en doe lekker rustig aan!!! xxx
Ik hoop dat je het allemaal een beetje voor jezelf kan verwerken meid, doe maar lekker rustig aan en geniet vooral van je kleintje.
Jee meid, das ff balen allemaal zeg. Gelukkig kan je het allemaal nog navertellen. Geniet nu lekker van je moppie ...
Lieve help, Mirjam, dat is inderdaad op het randje geweest! Hopelijk kun je nu lekker genieten van je kindje!
jeetje das niet leuk zo'n bevalling! gelukkig is alles toch nog goed gekomen en gaat alles goed met jou en je kleine mop! xxx Marijke
Oh jeetje, wat een verhaal. inderdaad, je weet nooit hoe het allemaal loopt! Nu maar genieten van de kleine!
Hoi Mirjam, Ik heb hetzelfde als jou meegemaakt. Ben wel thuis bevallen maar omdat de placenta bleef vastzitten werd ik met de ambulance afgevoerd naar het ziekenhuis. Meteen naar de ok en daar een operatie. Had wel geluk dat ze toen meteen mij gehecht hebben dus daar had ik geen last van. Werd ook heel licht in m'n hoofd en m'n bloeddruk was gevaarlijk laag geworden. Ben ongeveer 2 1/2 liter bloed verloren. Moest vijf dagen in het zk blijven. Als ik naar de wc liep was het net of je de marathon had gelopen. Was zo moe en had last van hrtkloppingen wat ik erg eng vond. Nee, ik had in het begin meer dan genoeg aan mezelf en moest ook echt aan de kleine wennen. Hoop dat je je weer gauw de oude voelt. Silly Nu mag ik gelukkig in het zk bevallen dus ben ik meteen op de goede plek.
Nou dat is ook allemaal niet prettig verlopen. Vervelend he die vacuum. Ik vond het echt helemaal niet leuk, maar het moest.... Gelukkig is nu alles goed met jullie. Heel veel geluk allemaal!
jeetje zeg dat is schrikken zeg maar ben blij dat alles toch is goed gekomen en dat de tijd voor genieten nu is aangebroken ondanks alles wens ik je een hele fijne nakraamtijd
zo dat is wel heftig zeg.. maar je kunt nu genieten van je meisje.. en dat zal je vast ook wel doen! Alsnog van harte met de geboorte van jullie dochtertje!
Ik lees nu pas je bevallingsverhaal, wat een heftige bevalling heb jij gehad zeg, ik hoop dat jullie nu volop aan het geneten zijn en jij weer een beetje de oude bent! Alsnog van harte gefeliciteerd natuurlijk met jullie wondertje!! Liefs Carry