ben vandaag gestript

Discussie in 'De bevalling' gestart door roosje1201, 20 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roosje1201

roosje1201 Actief lid

20 aug 2007
    327
    0
    0
    hoi hoi

ik ben vandaag gestript, maar het kind was nog niet ingedaald (1e kindje)
    ik hoop dat het door gaat zetten en dat de bevalling vanacht op gang gaat komen voel nu verder nog niet zo veel.
    wel al slijm en bloed verloren na het strippen.

liefs mij

2. roosje1201

roosje1201 Actief lid

20 aug 2007
    327
    0
    0
    ja vind het wel spannend
    vind het ook wel mooi geweest zo ben zo nieuwsgierig
    heb ook overal jeuk als ik nog niet bevallen ben na donderdag krijg ik een afspraak met de gyn.

afwachten maar weer

hoezo 24 uur afwachten?

3. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    duurt toch maximaal 24 uur om te bekijekn of het strippen gewerkt heeft? of is de info al zo snel bij me weggezakt?

4. roosje1201

roosje1201 Actief lid

20 aug 2007
    327
    0
    0
    ok
    nou ben om half 5 gestript vandaag dus afwachten maar ik hoop het zo
    ben het nu wel zat

5. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Houd voor jezelf voor ogen dat je uiterlijk dit weekend je kindje vast kan houden. Verder laten ze zich slecht dwingen. Ik vloog ook (voor zover nog mogelijk) zowat tegen de muur op van ongeduld.
    's Ochtends als ik wakker werd deed ik nog net niet de dekens aand e kant om te zienof het dan misschien stiekempjes 's nachts geboren was :)
    succes, pak nog een boek ofzo, straks heb je alleen nog maar oog voor je uk.

6. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Je bentnog niet weer online geweest. Ik hoop voor je dat je hard aan het werk bent!

7. meinouw

meinouw Actief lid

16 sep 2008
    431
    0
    0
    zutphen
    ff een stomme vraag misschien, maar doet dat zeer?

8. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Het is ongemakkelijk, maar bij mij was toucheren een stuk pijnlijker. Maar dat werd door de gyn gedaan en het strippen door de vlos.
    Biovendien was het strippen thuis en was ik goed ontspannen. Was dus prima te doen. Niets om tegenop te kijken.

9. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    Ik vond het zeker geen lekker gevoel, was best een beetje pijnlijk, maar ze heeft dan ook flink gewroet daarbinnen. Toch was het best te doen hoor, alleen helaas heeft het bij mij niks uitgehaald

10. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    bij mij moesten ze na 3x strippen inleiden

11. Blaak

Blaak Niet meer actief

toucheren voelde ik niks van, vond ik prima, maar toen ik gestript werd, AUW kreeg gelijk een vette wee die echt zeer deed. 5 uur later had ik mn zoontje in mn armen, hahaha, maarja toen ik gestript werd, had ik al weeen om de 10 min. maar die zette toen niet door. Na het strippen dus wel. Toen ik gestript werd, had ik ook al bijna 5 cm ontsluiting al.

Deel Deze Pagina