Enorm geschrokken! Mijn man ook natuurlijk. Die zei nog nadat de verpleegkundige met me bezig waren dat hij wel even buiten ging staan zodat er meer ruimte was. Maar daar werd direct op geantwoord dat dat mooi niet ging gebeuren omdat hij anders de geboorte ging missen. We hebben echt een hele dag nodig gehad om het te beseffen. Mijn eerste bevalling van 64 was een hel, maar deze was ook niet echt lekker. Ik had me gewone kleren nog aan. Zelfs de tas met de kleren van de baby lagen nog in de auto omdat mijn man die nog op moest halen. Nee, het was een hele gekke ervaring...
Nou meid, kan me voorstellen dat jullie ff de tijd nodig hebben gehad om bij te komen! Klinkt misschien als een "lekkere" snelle bevalling, maar dat zie ik toch anders Heel veel plezier van jullie kleine meid, kom nog maar lekker rustig bij! Prachtige babykamer trouwens!
Gefeliciteerd! Dit verhaal zal het altijd goed doen op verjaardagen Oh ja, ik las je reactie in een ander topic over mascara en creme: Je hebt je toch wel een beetje gefatsoeneerd na de bevalling?
Gefeliciteerd en mooie naam hoor! Grappig, ik dacht wat komt dit verhaal me bekend voor, maar nu weet ik het weer ik heb m ook op een ander forum gelezen. Een forum wat draait om onze geliefde viervoeters.
nogmaals gefeliciteerd...ook ik heb je al op onze geliefde viervoeter forum gefeliciteerd....maar hier nogmaals! wat een verhaal...
haha... dit is weer eens een ander bevallingsverhaal om te lezen... dan denk je toch: zoiets overkomt mij niet?! kan me voorstellen dat het wel even duurde voor jullie konden beseffen wat er gebeurd was! maarre... GEFELICITEERD!