Vraag over bevalling het gaat over mijn nicht

Discussie in 'De bevalling' gestart door Angel24, 3 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel24

Angel24 Actief lid

1 feb 2009
    253
    0
    0
    Hoi,

Mijn nicht is 22 jaar ze woont in het buitenland ze is zwanger van de eerste baby het is een jongentje, vorige week was ze 38 weken zwanger.

De baby weegt ongeveer 3.200 gram zei de verloskundige tijdens groei echo controle.

Vanaf zaterdag 31 oktober heeft ze weeen de verloskundige is bij haar geweest en heeft gezegt dat ze ontsluiting ( niet volledig) heeft en naar ziekenhuis moet gaan.

Ze is zaterdag naar ziekenhuis gegaan ik heb haar gisteren gebeld en ze heeft nog steeds niet kunnen bevallen ze heeft volledig ontsluiting maar geen persweeen dus ze moest wachten.

De verloskundige in het ziekenhuis heeft gezegt dat de baby mooi was ingedaald, en moet wachten op de persweeen.

Vandaag heb ik met mijn oom gesproken en hij heeft mij net gezegd dat ze nog steeds niet bevallen is, wat ik mij afvraagt mag een bevalling 3 dagen duren 72 uur.

Groetjes,

ANGEL24

2. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    als ze al 3 dagen volledige ontsluiting heeft vind ik het een beetje vreemd. Er zijn vrouwen die helemaal geen persweeen krijgen en die op eigen kracht moeten persen. Als ze ook gebroken vliezen heeft lijkt het me dat de kans op infecties wel erg groot is. Ze ligt wel in het ziekenhuis en ze zal vast goed in de gaten worden gehouden. Als het mis gaat zullen ze wel ingrijpen.

3. lotjebobje

lotjebobje Actief lid

11 dec 2008
    101
    0
    0
    mama
    almelo
    Het hangt er echt vanaf of haar vliezen zijn gebroken ja of nee. Als dit niet zo is en het kindje heeft een goede hartslag etc. dan is het niet heel erg.

Mag ik vragen waar die nicht van jou woont?

4. Angel24

Angel24 Actief lid

1 feb 2009
    253
    0
    0
    Hoi,

Mijn nicht woont in Turkije ik heb vandaag rond 19.00 gebeld, ze had volledig ontsluiting kreeg weeenopwekkers maar jammer genoeg was haar bekken te smal de baby paste er niet doorheen.

Ze hebben haar meteen naar de ok gebracht en keizersnee, met de baby en moeder gaat het heel goed ze mag over 2 uurtjes weer naar huis gaan.

Groetjes,

ANGEL24

5. Ummy

Ummy Actief lid

7 okt 2008
    361
    0
    0
    ondanks de lange duur, toch nog goed gekomen gelukkig!!
    gefeliciteerd met je (achter)neefje of nichtje!!
    liefs,

6. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Knap dat ze 2 uur na een keizersnede weer naar huis mag?
    Is hier in NL niet.

Deel Deze Pagina