Hallo allemaal! Vanacht om 4 uur zijn mijn vliezen gebroken, maar ik heb nog geen weeen! Zouden ze nog vanzelf op gang komen? Ben bang dat ik dadelijk ingeleid moet worden! Wel spannend nu hoor!
Misschien kan je nu (ondanks de eventuele zenuwen) nog even slapen! Extra slaap meepakken kan echt geen kwaad en is wel handig als je nog een poosje voor de boeg hebt. succes!
Ja ik heb inderdaad nog even geslapen, maar toen ik wakker werd waren de weeen helemaal verdwenen! Hopen dat ze nog terug komen..
Is het niet zo dat als je vliezen gebroken zijn de kleine binnen 24u geboren moet worden? Ik weet het eigenlijk niet meer (zegt een mama van 2 kindjes ) Heb je de VK al gebeld?
Ja ik heb de verloskundige al gebeld en als ik om 4 uur nog steeds geen (goede) weeen heb moet ik langs komen. Volgens mij moet een kindje binnen 72 uur geboren worden als de vliezen zijn gebroken. Maar dan moet je 24 uur ter observatie in het ziekenhuis blijven en dat wil ik echt niet!
Dankjewel en ik hoop het ook! Ben maar aan de bitter lemon geslagen.. Eens kijken of het echt werkt haha!
Bij mij hielp niets, maar hopelijk wel bij jou. Hou je in de gaten meid .. Wel blijven update hier he
ik vind het wel een beetjuh raar! na mijn weten moet je toch bevallen binnen 72 of 48 uur ivm infectiegevaar!
Misschien is ze wel al bevallen maar staat haar hoofd er nog niet na om hier haar verhaal te vertellen. Wie weet is het een zware bevalling geweest ofzo.
Ben inderdaad al bevallen, maar heb nog geen tijd gehad om te reageren! Het was een hele zware bevalling.. Hij is na 5 uur persen met de vacuumpomp gehaald!