menstruatiepijn....kan dit het begin zijn?

Discussie in 'De bevalling' gestart door poesiekat, 14 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poesiekat

poesiekat Lid

2 okt 2009
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sinds vanmorgen bij het opstaan heb ik een menstruatie-achtige pijn. Zeurderig gevoel in onderbuik en rug. Ook de benen voelen zo zwaar aan. Eigenlijk heb ik dus exact hetzelfde gevoel dat ik ook altijd had voordat ik ongesteld werd.

Vanaf gisteren heb ik het idee dat het kindje nog weer verder is ingedaald en moet wel erg vaak naar toilet voor ontlasting;)

Bij wie is het ook zo begonnen??

2. Jessy25

Jessy25 Actief lid

1 nov 2006
    310
    2
    0
    Receptioniste
    Katwijk
    Bij mij is het bij mijn zoontje inderdaad ook zo begonnen alleen braken ook vrij snel hierna mijn vliezen en kreeg ik mijn eerste onmiskenbare en heftige wee!

zodra t echt begint voel je het wel ;) suc6

3. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    Poesiekat, helaas heb ik vannacht voor de derde keer menstruatiepijn gehad in ongeveer 1,5 week tijd. En nog steeds geen bevalling. Dus bij mij zegt het in elk geval niets. Herken wat je schrijft wel helemaal.

4. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Volgens mij zegt het ook helemaal niets. Ik heb ook al sinds 1,5 een paar keer 's nachts het idee gehad dat het zou gaan beginnen door zo'n pijn en ook gewoon krampen en lichte weeen maar het zet niet door. En ik zou toch moeten weten hoe het voeld bij nr. 3. Helaas kan het dus nog wel even duren...

5. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    ja het kan nog steets voor werk zijn maar voor werk heb je ook nodig voor dat de weeen beginnen ik hoop voor jullie dat jullie snel bevallen en sucees alvast

6. Karel1978

Karel1978 Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.273
    0
    0
    Maastricht
    Ik had ook menstruatiepijn, en ze hadden me daar al voor gewaarschuwd. Dus meteen naar zkh en ja hoor...weeen. ben direct aan de wee remmers gegaan (8 weken te vroeg) maar een week later zijn de meiden toch geboren!

Dus wie weet!:D

7. poesiekat

poesiekat Lid

2 okt 2009
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, dat menstruatie-achtige gevoel zegt dus eigenlijk niets:(
    Heb het twee hele dagen gehad, zelfs vannacht een uur wakker gelegen door pijn...nu weer springlevend en weer energie voor drie;)
    We wachten maar rustig af!

Deel Deze Pagina