Meestal doen ze dat als je over tijd bent. Maar bij mij willen ze mij volgende week (als ik 39 weken en 1 dag ben) strippen. Vanwege dat ik al ruim 2,5 weken met heel veel voorween loop en ook al een kleine hebt van 7,5 pond in mijn buik. Nu lees ik dus best wat dingen, je moet binnen 24 uur bevallen als je gestript bent, anders heeft het niet geholpen. Mijn vraag is, moet je perse ontsluiting hebben ? Al vanaf 2,5 week geleden heb ik 1 cm ontsluiting (had namelijk 2,5 week geleden in het ziekenhuis gelegen met weeen, die niet doorgezet heeft, vandaar dat ik het weet), misschien dat het meer is, misschien ook niet, is dat dus goed of gaat het meer om je baarmoedermond ? Ja, dus wel wat vragen ....
Ik ben met 38 weken gestript en 5 dagen later weer. Ik had ook ruim 1 cm ontsluiting maar bij mij heeft het niet geholpen.
Ik ben gestript met 41 weken en 2 dagen, met succes, want twee uur later begonnen de eerste weeën. Ik had 1,5 cm ontsluiting en mijn baarmoedermond was al aan het 'verweken'. Dit schijnen wel voorwaarden te zijn voor het laten slagen van een strippoging.
Hoi Kletstante, Je hebt dit topic ook al elder geplaatst. Dubbel posten is niet toegestaan, dus dit topic doe ik op slot. Elvira moderator