afstand naar het ziekenhuis

Discussie in 'De bevalling' gestart door Allahinkulu, 8 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik maak me grote zorgen om de waarschijnlijke vreselijke grote afstand (naar mijn idee) van ons huis naar het ziekenhuis. De afstand zal namelijk zo rond de 80 km zijn.
    Ik ben zo bang dat ik het niet ga halen ofzo..
    Hoe denken jullie erover? Zijn er meer mensen die op een grote afstand van het ziekenhuis wonen en die dus niet thuis bevallen en naar het ziekenhuis gaan??

Ik hoop dat men mij een beetje gerust kan stellen...ik ben als de dood dat ik in de auto lig te bevallen straks.. haha

2. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Kan me indenken dat je je daar zorgen om maakt. Wat je kan doen is contact opnemen met je vk/ziekenhuis om te vragen wat de richtlijnen daar zijn. Ga je vanaf de eerste wee bijvoorbeeld al naar het ziekenhuis of komt er eerst een verloskundige bij je thuis?

Over het algemeen gaat een eerste bevalling niet zo snel, zelfs met een afstand van 80 kilometer waar je ongeveer een uurtje op rijd? zou je het ziekenhuis nog op tijd kunnen halen.

3. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    dat is toch wel ver dan ja, ik zit nog geen minuut van het ziekenhuis af, denk dat je idd beter even met je vk kan overleggen hoe en wat, wat net gezegd is dat het bij een 1e waarschijnlijk wat langer duurt en je waarschijnlijk tijd genoeg hebt, moet je natuurlijk niet vanuit gaan het is bij iedereen verschillend hoe (snel) de bevalling verloopt, je kan beter zorgen dat je met je vk afspraken maakt dat zodra je merkt dat de bevalling zich aandient (water wat breekt - lichte weeën etc.) dat je dan alvast naar het ziekenhuis mag rijden, beter 1x voor niks erheen dan te laat en onderweg moeten stoppen omdat jullie het niet redden zeg..

succes meid

4. CVB

CVB Actief lid

11 nov 2005
    261
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    Kraggenburg
    80 km is idd wel een heel eind. Ga je in Turkije bevallen en hoe is de staat van wegen daar? Wanneer je vol in de weeen zit is 5 km al te ver. Misschien een idee om je iets voor die tijd in te laten leiden.

5. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    We gaan toch in de stad wonen!! dus geen 80 km van het ziekenhuis gelukkig. Dus dit probleem is opgelost hihi.

Deel Deze Pagina