Ik ben zo zenuwachtig voor de keizersnede, eind deze week.... Ik slaap heel slecht en overdag denk ik nergens anders aan. Wie weet wat ik mag nemen om een beetje rustiger te worden, iets homeopatisch ofzo?
Hoi, Ik heb voor als ik heel nerveus ben Bach Rescue Remedy. Dat kun je o.a. bij de Tuinen kopen. Je kunt het als druppels kopen maar ook als een spray. Dat is homeopatisch. Veel succes.
Ja mag, als het zo ver is, ook iets vragen in het ziekenhuis. Weet zo alleen niet of het middeltje dat ze geven geschikt is voor de zwangerschap. Anders even overleggen met je HA?
Bedankt voor je reactie. Vooral s nachts wil ik iets nemen, omdat ik gewoon niet meer rust. De dikke buik ligt al helemaal niet lekker meer en als je je dan ook nog eens zo druk maakt, werkt dat ook niet echt mee..... Kent er iemand iets homeopatisch? De HA weet daar weer niet zoveel van denk ik.... Wie heeft er ervaring mee?
Dat wat Chrisje zegt gebruik ik ook tegen de zenuwen. Ik heb druppels die ik op mijn tong moet doen. Je kan gewoon naar een (homeopatische) drogisterij gaan, daar weten ze er een boel van!! Succes en sterkte met de KS!!
Wat vervelend dat je er zo tegenop ziet. Zelf heb ik 2 keizersnedes gehad, dus mocht je vragen hebben; stuur me een pb'tje. Misschien kan ik je een beetje geruststellen. Ik hoor het wel en anders veel suc6 en probeer toch een beetje te genieten van de geboorte van je kind.
heej, waarom ben je zo zenuwachtig, lijkt me juist geweldig, dat je precies weet wanneer je kindje komt! keizersnee lijkt me helemaal zo erg nog niet! je merkt er zelf (behalve erna, maar dan heb je je kindje al) toch weinig van) in sommige landen, amerika ist heel gewoon een keizersnee, mogen ze van mij hier ook wel doen, maar goed
voornaamste is dat je goed probeert te slapen, dat je goed uitgerust bent als ze de kleine gaan halen... daarbij als het idd echt niet lukt en je echt zo zenuwachtig bent moet je dit soort dingen gewoon aan je vk of ha vragen wat je het beste kunt gebruiken om toch iets rustiger te worden, je ha of je vk weet precies je medische geschiedenis niet iedereen kan elk soort medicijn of wta dan ook gebruiken... leg het even voor meid dan hoor je snel genoeg wat voor jou het beste is.. heel veel succes straks
bij een natuurlijke bevalling heb je grote kans op als het normaal verloopt binnen 2 uur weer thuis te zijn, terwijl met een keizersnede (met risico op complicatie's) je altijd nog een paar dagen in het ziekenhuis moet verblijven en het je kraamtijd nou niet bepaald ten goede komt...dus ja wat je maar voordeel noemt... tis nou niet echt een pretje lijkt mij, tuurlijk je weet wanneer de kleine komt maar daar is ook alles mee gezegd lijkt mij...denk dat vrouwen die bevallen zijn middels een keizersnede het echt niet met je eens zullen zijn ...en in amerika is het heel gewoon om een ruggeprik te krijgen voor de bevalling ook daar is het niet de gewoonte om te bevallen via een keizersnede...
en voor het geval je hoopt op een keizersnede hier iets meer info betreffende een keizersnede, denk dat je er dan toch wel iets meer van terugkomt.. tis echt wel iets waar je zenuwachtig voor mag zijn, en als je dat bent zijn er verschillende dingen (medicijnen) die je daarbij kunnen helpen