Mijn bevalling van Bruce

Discussion in 'De bevalling' started by booboo22, Nov 14, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. booboo22

booboo22 Bekend lid

Oct 14, 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    Bruce is op 24-10-2009 geboren,hier mijn verhaal:

1 dag voor mijn uitgerekende datum ging ik s'avonds nog maar even boodschappen doen met mijn man, omdat hij zaterdags werkte en je wist maar nooit hoe of wat..

In de supermarkt kwam ik een vriendin tegen, en die zei:'nou je staat wel op springen, weet je, je moet het hart van een ananas eten, dat heeft bij mij de bevalling opgewekt'.

Ik lachte zo van: ja daaaaaaag ik geloof die dingen niet, maar goed om even te bewijzen dat het klets was kocht ik een verse ananas..
    Eenmaal thuis heb ik dat ding ontleed en opgegeten onder het kijken van voetbalvrouwen:)

Daarna zouden we een film kijken, maar ik kreeg geen rust om samen die film te kijken, ik had ineens harde buiken(wat ik al vaker sávonds had die week)en zei dat ik maar in bad ging en naar bed...

Eenmaal in bad ging het niet over, en mijn man was inmiddels al naar bed, en ik dacht tja dat kan ik ga maar wat tv kijken tot 2 uur snachts, toen voelde ik wat krampen maar ben toch gaan slapen..
    dat werden wel een paar onrustige uurtjes, want ik werd om half 7 wakker en dacht, nu is het wel heel erg, en ben naar beneden gegaan en heb wat op hyves zitten kijken en afgewassen hahah

Tot 9:00 toen dacht ik het word wel heftig, ff timen...om de 8 min krampen, oh shit...op de uitgerekende datum?!!?!ik had dit nog nooit eerder gehad, dus ik naar boven want het deed toch wel heel pijn, en mijn man wakker gemaakt want die moest om 10 uur werken, en die zei:ik bel wel af...

Toen nog mijn ma gebeld want die mocht er ook bij zijn...
    Toen de verloskundige gebeld,maar die was nog met een andere bevalling bezig, maar ze zou er zo aan komen...maar er kwam niemand..
    Om 11 uur had ik ze al om de 4 minuten en wist niet meer wat ik moest doen en ze stuurde een collega omdat ze niet weg kon...

Eenmaal aangekomen toucheerde ze:1cm!!:$en had al weeen om de 2/3 min,wat!?!?!ze zou me even strippen en maakte er 2 van....nou ik gilde wat af, dat deed zeer:x:x

nou zei weer weg, en ik heb wt afgepufd met mijn moeder en man...

om half2 hield ik t niet meer en kwamen ze om de 50/60 seconden, dus weer gebeld en om 2 uur was ze er...nog steeds 2 cm!!!

ik dacht echt dit kan niet meer, ik kreeg geen rust meer tussendoor en kon ze niet meer opvangen en raaktein paniek..

Zij raadde een ruggeprik aan, omdat de ontsluiting na 7 uur nog niet verder kwam, en ik uitgeput raakte...

dus hop naar het ziekenhuis waar ze al zeiden dit gaat pas tegen de nacht eindigen..
    dus ik tegen mn man:eet nog even wat van te voren, want dit gaat lang duren,hij ging worstebroodjes maken
    Doordat die weeen zo heftig waren begon ik over te geven van die lucht:(
    dus nou snelsnel naar die auto, die verloskundige gooit nog een zeiltje net onder me en ga zitten, hup breken mn vliezen, in de auto:$ hmmm
    Nou racen op zaterdagmiddag door de stad, wat een hel zeg en die verloskundige zei:nou nu zal je ontsluiting wel harder gaan naar het breken van je vliezen..

15:00 kwamen we aan en begonnen alle voorbereidingen voor de ruggeprik en werd nog om 16:00 getoucheerd, nog steeds 2 cm:$:$
    met de ruggeprik ging alles heel snel, na het zetten kwam ik om 17:30 beneden, om 18:00 werd ik getoucheerd:10cm!!!de verloskundige en gyn konden het niet geloven, wat een heerlijk gevoel als je da geen pijn meer voelt!

In alle haast werd alles klaar gezet en de babykleertjes warm gemaakt,ik schrok ervan want ik dacht dat het nog lang gaat duren

ik moest nog even op mijn zij liggen om hem verder te laten zakken, en de ruggeprik pomp was leeg en ze zeiden dat ikmocht gaan persen en dat ze hem niet meer aanvulde,

bij de eerste pers werd de verloskundige helemaal enthousiast, jezus wat heb jij een oerkracht zeiden ze!en hupla in 4 persweeen was hij er:

Onze kleine Bruce, 51cm en 3300 gram,op de uitgerekende datum!

En het verhaal van de ananas klopte dus hahaha;););)

2. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007
    34,502
    3
    0
    :D grappig.. dat de ananas toch aansloeg.

Gefeliciteerd!!

3. Mirre

Mirre Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    4,173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Mooi verhaal!
    En ja ook bij mij werkte de ananas!
    Heb hem toen op zondag gegeten (2 ananassen...had er 3 ...doordat ook de buurvrouw er eentje aan de deurknop had gehangen) ;)
    en....maandagavond begonnen de weeen!!

Het kan echt werken is mijn ervaring

<Mirre

4. YellowButterfly

YellowButterfly Niet meer actief

Wat grappig dat je toevallig na de ananas bent bevallen :) Mooi ventje hoor!!

5. Ann80

Ann80 Fanatiek lid

Jul 15, 2009
    2,689
    0
    0
    Rotterdam
    Leuk kindje!!!

Heb de toucheer stukjes vluchtig gelezen ...

Beetje te eng om nu te lezen ;)

Gefeliciteerd natuurlijk!

6. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

hey meid gefeliciteerd hoor :D:D

7. booboo22

booboo22 Bekend lid

Oct 14, 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    hey hoe is het met jouw afgelopen?wanneer ben j nou bevallen>>>>

en hoe was t gegaan??

8. linde90

linde90 Niet meer actief

Gefeliciteerd en wat een mooi mannetje.

Hier heeft de ananas alleen nog niet gewerkt, ik eet er wat af in een week hahaha

9. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    heey gefeliciteerd en wat een mooi ventje bij mij heeft de ananas toen niet gewerkt maar gelukig bij jouw wel !!

10. jonibra

jonibra Niet meer actief

ACH WAT EEN SCHATJE !!!
    Gefeliciteerd:)

Liefs mij

11. Kleinduimpje

Kleinduimpje Actief lid

Oct 18, 2006
    462
    0
    0
    Gefeliciteerd ! En wat een mooi manneke zeg !!

Share This Page