ik weet niet waar ik hetbericht zo gauw moet plaatsen, maar ik wilde even zeggen dat ik afgelopen zondag, 3 weken te vroeg, ben bevallen van een zoon, Mika, 49 cm en 3550 gram. Geheel onverwachts... zaterdags waren we nog de hele dag op de camping in Velp geweest... 's nachts nog lekker geslapen en zondagmorgen om 9.30u waren mijn vliezengebroken. Omdat Mika waarschijnlijk nog niet goed zat ingedaald, kwam de verloskundige om 11u een kijkje nemen. Ik had al 1 cm ontsluiting en het was al wat ingedaald dus ik mocht gewoon rond huppelen. Maar het wachten was op weeen. Maar we wisten dat we binnen 24 u papa en mama zouden worden, thuis of in het ziekenhuis. Om 14.30u kreeg ik gelukkig toch weeen. Gelijk erg krachtig en om de 2 min. Ik ben toen maar gauw op bed gaan liggen. Fred is om 17u nog de maxi cosi bij mijn zus gaan halen. Wel grappig, want vrijdag avond ston dhet bed pas omhoog, en hadden we de box in huis... en zondagmorgen, toen mijn vliezen gebroken waren, stond ik mijn bevallingskoffertje nog in te pakken... Om 18u kwam de verloskundige nog langs..ik had toen al 4 cm ontsluiting en al veel last van de weeen. Ik had ze in mijn rug en zij..nou dan weet je ook niet hoe je moet liggen kan ik je vertellen.... Om 19.30u kwam de kraamzorg en om 20.30u de verloskundige. Ik had toen al 9 cm ontsluiting. Het ging super snel dus! en dat voor de eerste. Om 21.30u had ik 10 cm en mocht ik gaan persen. En om 23u is ons IJslands wondertje MIKA geboren ! Een zwangerschap en bevalling volgens het boekje! wat wil je nog meer. Het eerste wat ik deed was tellen of al zijn vingertjes en teentjes er aan zaten ! hahah.. Om 3.30u 's nachts lagen we eindelijk op bed, en hebben amper geslapen. korte nacht dus... Dus gisteren een beetje brak maar je staat toch nog stijf van de spanning. Ook nu voel ik me goed. Natuurlijk wel wat last hier en daar... heb ook 2 kleine hechtingen, maar ik mag absoluut niet klagen ! Mika is 3550 gram en 49 cm lang. ipv 25 mei toch besloten op 4 mei al te komen. ik was net 37 weken...wat wil je nog meer! Ik had altijd al een voorgevoel dat hij eerder geboren zou worden. Iedereen maakt het goed en wij zijn zeer blij met onze zoon ! Groet Nicole
hoihoi, fijn te lezen dat het een goede en mooie bevalling is geweest ik wil je bij deze dan ook van harte feliciteren met je zoontje geniet er maar van mamma! liefss
Van harte Gefeliciteerd! Enne het ligt vast aan de naam Mika... want onze Mika is ook 4 weken te vroeg geboren.. en hetzelfde verhaal..zaterdag bed omhoog en box neer gezet.. en zondag begon ik vruchtwater te verliezen... en die woensdag is Mika geboren dmv een keizersnede..(gevaarlijke stuitligging)