Ze is nu ruim 2 weken oud, en door het intens genieten van ons wondertje ben ik er nog niet aan toe gekomen om een berichte teplaatsen dat ze eindelijk een weekje later dan gepland is geboren op 31 Mei. De bevalling ging snel...super snel..... Om 5 uur mijn eerste wee, om 6 uur de 2e..daarna kwamen ze vrij snel achter elkaar maar onregelmatig...maar had nog steeds niet in de gaten dat het om een wee ging...(de weeen bij mijn jongste zoon waren dusdanig heftig dat ik bij deze weeen zoiets had ...vast oefenweeen ) Uiteindelijk na aandringen van mijn man toch maar de VK gebeld en ondertussen had ik mijn man weg gestuurd om toch maar boodschappen tehalen...want ja... je weet maar nooit...en stel dat het toch doorzet...(domme mutsss) Niet wetende dat ik al flink in mijn weeen zat....dus toen de VK kwam bleek ik al 5 cm tehebben. Ze zou nog even visite rijden,maar vertrouwde het niet helemaal en was na 10 minuten weer terug...bleek toen op 8 cm tezitten.... Gelukkig was mijn man net thuis toen ik persdrang kreeg....en na 2 keer persen lag ze op mijn buik...het heeft niet langer dan 3 minuten geduurd, de kraamzuster was er ng niet eens , en het vlies zat nog om haar hoofdje, wat de VK snel openmaakte.....heb er zelf niets van gemerkt .....het ging zo snel...had geen tijd om na tedenken ...echt een wereld bevalling....en toen ze eenmaal op mijn buik lag werd de wereld wazig om me heen en had ik alleen nog oog voor haar. Zo gek..Jac liep om 9:30 nog in de C1000 en om 10:26 lag ze op mijn buik hahahahahah Het gekke van alles is is dat dit mijn 3e bevalling is ...en ik dus totaal niet meer kon herinneren hoe het nou ook al weer ging...weet nog echt wel dat het zeer deed bij mijn jongens...tja dit was geen pretje...maar het had toch heftiger moeten zijn dacht ik nog.... Vast een trucje van het lichaam dat je doet vergeten hoe het was.... Hoe dan ook...we zijn allemaal de koning te rijk..want ons " prinsesje" is zo'n heerlijk meisje , zo lief en geduldig, en zo tevreden ....we genieten intens ..want we weten dat het heel hard kan gaan...( de oudste is bijna 13 en de middelste is 11) liefsssss
Awww wat een mooi meisje! Gefeliciteerd joh en wat een mooie naam ook! En met het genieten van het kleine meisje komt het vast ook helemaal goed!
wat een mooi kindje! en zo''n bos haar al geniet ervan! kan niet wachten tot ik mijn verhaal hier neer kan schrijven!
wat een dotje en wat een prachtige namen! (ook een fijne bevalling die wens ik mezelf ook toe bij een tweede!)
Hee meis, ik lees je verhaal nu pas! Goh, maar wat fijn zeg dat het allemaal zo goed en vlot gegaan is! Maar goed dat Jac niet te lang heeft getreuzeld bij de c1000! Genietse met jullie prachtige gezinnetje en ik kom snel bij je langs! Liefs!
Gefeliciteerd zeg en wat een mooie haarbos zeg! Vind dat mijn dochtertje al veel haar heeft, maar die van jou heeft nog twee keer zoveel!