Lief mens, wat een nare ervaring Ik weet dat je blij bent met kleine Keld, maar ik hoop ook vooral dat je dit een goed plaatsje kunt gaan geven... Sterkte, meis!
Oh lieve Virginie, wat een nare ervaring heb jij achter de rug. Ten eerste ongelooflijk van de verdoving die niet werkte en daarnaast idd het gevoel dat je er niet kon zijn voor je kindje... Kan me heel goed voorstellen dat dat pijn doet. In elk geval werkte dat beschermende moedergevoel in elk geval wel al vanaf het eerste moment. Ik wil je veel sterkte toewensen met het verwerken van deze ervaring en daarnaast hoop ik dat je heerlijk kunt genieten van je lieve kleintje... Liefs, Edokid
Ja, dat gevoel was er wel. Daardoor dat ik me zo rot voelde. Het gevoel dat ik kreeg toen ik hem de eerste keer 'echt' zag was onbeschrijfelijk! Eindelijk mijn kindje vasthouden. Ik weet dat het nog erger kan als bij mij, maar ik wens het niemand toe zijn kindje niet meteen in de armen te kunnen sluiten. Je mist toch die eerste momenten hé, waarnaar je negen maanden hebt uitgekeken.. X