Oplosbare hechtingen

Discussie in 'De bevalling' gestart door gina18, 4 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gina18

gina18 Bekend lid

30 dec 2006
    536
    0
    0
    Nijmegen
    ik heb oplosbare hechtingen de verloskundige heeft er de uiteinde van weg geknipt en nog paar stukjes zodat het niet meer trok, maar nou is mijn vraag hoelang het ongeveer duurt voor dat ze opgelost zijn?

2. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Ik had ze ook en geloof dat het een week of 2 duurde..

3. Niet meer actief

De vk heeft ze bij mij gewoon verwijderd na een week.. vond ik wel prettig eigenlijk!

4. Platliggertje

Platliggertje Fanatiek lid

11 dec 2006
    1.683
    0
    0
    huismama
    Vilvoorde
    hier bleven ze 9 dagen bij de eerste en 11 dagen bij de tweede.
    En jeuken dat die deden!
    Heb meermaals op het punt gestaan ze zelf af te knippen, maar aangezien ze toch oplosbaar waren, dan maar laten zitten.

5. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Bij mij lostten ze helemaal niet op. De VK heeft ze uiteindelijk verwijderd.

6. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Geen idee wanneer ze precies helemaal weg waren. Na 6 dagen was 1 van de hechtingen al opgelost (te vroeg eigenlijk) en ben ik weer gaan bloeden :(

7. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Bij mij duurde het ongeveer 8 dagen voor de uitwendige opgelost waren. Inwendig schijnt langer te duren.

8. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    De uitwendige hebben ze bij mij na 8 dagen verwijderd, ik vond ze zo irritant.
    Ik kwam na een maand nog draadje tegen van de inwendige hechtingen.

9. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik ben de 1e hechting alweer verloren hier hoor!

10. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Die van mij waren ook oplosbaar maar gelukkig heeft de VK ze er bij mij al na 4 dagen uitgehaald. Doen ze meestal hier.

11. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    bij mij zijn ze na acht dagen eruit gehaald ivm ontsteking maar van de week had ik ontzettend last van de wond(dacht ik) het gevoel dat het zwaar ontstoken was daar beneden dus ik na het douchen met een spiegeltje erbij :oops: :oops:
    zag gewoon nog een draadje sitten dus ik savonds tegen mijn man gezegd hij kijken bleek dat er inwendig ook hechtingen zaten :confused:
    alemaal los erin dus die heeft mijn man maar verwijderd... nu is de pijn gelukkig een stuk minder maar nog niet helemaal weg

12. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Ik had uitwendig gewone hechtingen, inwendig oplosbare en had het idee dat het wel eventjes geduurd heeft voor dat die weg waren.. Maar voelde die ook overigens niet ofzo...

Deel Deze Pagina