Mijn bevalling van Lars en Kevin

Discussion in 'De bevalling' started by tweeling1, Sep 12, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. tweeling1

tweeling1 Lid

Dec 22, 2007
    31
    0
    0
    Ik was al een paar keer opgenomen in het ziekenhuis met harde buiken en lichte weeen.
    Toen `s maandags controle bij de gyn met lichte buikpijn, heb haar dit ook gemeld en ze wou me vrijdag terug zien. Nou vrijdag is het niet meer geworden.
    Dinsdagmorgen erge buikpijn, ik vroeg aan niemand wat het nou kon zijn ik was 34 weken. Ze zei ik denk indalingsweeen. Dus ja daar ging ik mar vanuit.
    Heel de dag in bed en uit bed, als het weer zakte ging ik boodschappen doen hihi.
    Ik ben hier nog naar de huisarts geweest die doet ook bevallingen , die deed een echo en zei dat alles nog goed was. Ja duh kijk dan eens verder.
    Maar goed, `s avonds op bed gegeten en toen dacht ik ik ga maar eens bellen dit duurt wel een beetje lang. Ze vroegen of ik bloedverlies had. Ja dat had ik een beetje. Dus tas gepakt en naar het ziekenhuis gereden. Ik moest toch sowieso in het ziekenhuis bevallen omdat het een tweeling is.
    Daar aan de ctg en ja hoor, het was dus al begonnen. Ik had van heel de dag 2 cm. Dat viel even tegen. Gelijk wel naar de grote verloskamer gegaan omdat het erg rustig was. Het was toen 9 uur `s avonds. Ik mocht daar douchen dat was wel even lekker af en toe en als ik op bed lag moest ik aan de ctg. Dat vond ik niet echt fijn. Om 12 uur had ik mooi 5 cm, dus we lagen goed op schema. Toen gingen we de nacht in en kwamen ze rond 3 uur nog even kijken maar de weeen waren weg. En ik lag te slapen. Het was dus nog steeds 5 cm. Toen heb ik morfine gekregen zodat ik even een paar uur kon slapen. Ik heb toen geslapen tot 7 uur. De gyn kwam vragen wat ik wou. Of ik verder wou of wachten op de natuur?
    Ik wou verder als het verantwoord was. Dus infuus aangesloten en toen ging alles zo snel. Ze hebben de vliezen gebroken om 9 uur en om half 12 had ik volledige ontsluiting en mocht ik meepersen. Om 11.57 Is Lars geboren en om 12.07 is Kevin in stuit achteraan gekomen.
    Ik was zo bang voor de bevalling maar vond het echt een eitje. Ze zijn nu alweer 5 maanden en doen het super!
    Groetjes

2. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hallo Tweeling,

Wat leuk om eens een ervaringsverhaal van een tweelingmoeder te lezen. Een dubbele prestatie, zeker met de tweede in stuit!
    Wat fijn dat het je allemaal zo mee is gevallen! Hoop dat ik dat binnenkort ook kan zeggen :)

Geniet van je mannen!

Groet Snoozie

3. tweeling1

tweeling1 Lid

Dec 22, 2007
    31
    0
    0
    hey Snoozie,

Ja tweelingverhalen lees je inderdaad niet vaak, daarom leek het mij ook leuk om het erop te zetten.
    Voor jullie is het ook spannend nu... je weet iig wel dat jullie een meisje krijgen.
    Ben je het al beu of ben je nog lekker aan het genieten?
    Heel veel succes met jou bevalling.

Groetjes

4. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hallo Tweeling,

Ik ben het nu wel beu aan het worden hoor, maar gelukkig pas sinds deze week...Het word nu echt zo wachten..maar ja, meer kunnen we (voorlopig) nog niet doen.

Groet Snoozie

Share This Page