De bevalling van Silver Roxy Woensdag 10-09-08 Gingen Steve en ik naar het ziekhuis om ingeleid te worden. We moesten er wezen om 6.30Toen moest ik nog een keer een half uur aan de ctg om te kijken hoe het met ons meisje is.Alles goed.Daar na kreeg ik en inwendig onderzoek en toen had ik 2 cm en werden mijn vliezen gebroken. IK had even goed nog erg veel vrucht water meer dan ze verwachten. Onder tussen kreeg ik een infuus.Om via het infuus ween opwekkers te geven.Dit gebeur Zo dat de pomp om het half uur verhoogd word.Ik ging om 7.45 aan de ween opwekkers.En om 9.25 had ik 3 cm.Alleen toen kreeg ik al meer pijn in mijn rug. En Kon ik de ween niet meer opvangen.Ik heb het nog even geprobeerd met een kruik maar.Het ging niet en ik vroeg dus om een ruggen prik. Die kreeg ik na een kwartier. Alleen in dat kwartier heb ik zo veel pijn gehad dat ik volledig van de wereld was.En ik niks meer kon opvangen.Er kwamen toen allemaal mensen kijken om te help. Al heb ik dit niet meer gekregen.Toen kreeg ik me ruggen prik. En daar na werd het gelukkig beter. En kon ik weer nadenken en praten. Dus gingen we weer veder en ging de pomp weer omhoog. Dit ging en tijdje goed. Alleen op een gegeven moment had ik weer het gevoel dat het de zelfde kant op ging. En dat ging het dus ook. Ik raakt weer helemaal van de wereld en verging van de pijn.Toen kwam er een ander anesthesist om naar de ruggen prik te kijken. En die zat dus ook niet goed. Dus werd weer goed gezet. Toen ging het weer goed. En hebben ze de pomp weer verhoogd.om 16.35 had ik toen 7cm ontsluiting. Maar op een gegeven moment ging het weer de verkeerde kant op. Dus toen hebben ze de dosis van de ruggen prik op ze allerhoogst gezet. En toen was het redelijk vol te houden. Toen om 19.00 kreeg ik persdrang en mocht ik gaan mee persen nou dat was veel beter vol te houden als dat hele voor gebeuren. Het ging ook redelijk goed en om plus minus half 8 waren haar haren in zicht. Maar kwam ze totaal niet veder.Ook niet na hulp van de gyn. Dus toen werd besloten om de vacuüm pomp te gaan gebruiken.Dit werkte uiteindelijk al was het nog steeds een zware klus. Want ons ze Silver woog namelijk 4600 gram. En kwam met haar hand naast haar gezicht naar buiten. Maar ze was er. Zo gelukkig Zo mooi Zo een emotie. Geboren om 7 voor 8 en dat op 10-09-08 wat een datum.Maar toen Steve de navelstreng door knipte brak hij veder af. En kwam de placenta niet naar buiten. Nog een tijd geprobeerd met persen en op me buik ramen/duwen Maar nee hoor. Onder tussen verloor ik heel veel bloed. En werd er dus besloten dat ik naar de ok moest.Silver werd van me buik af gehaald en aan Steve gegeven en hup met snelheid naar de ok Daar aangekomen kreeg ik zuurstof omdat ik lag te shaken En daar na kreeg ik een narcose en ben ik geopereerd om de placenta te halen.Dit heeft 2 uur geduurd en heeft me in het totaal 3 liter bloed gekost.En toen ben ik naar de ic om wakker te worden.Daar werd Steve ook eindelijk gehaald. En daar heb ik uiteindelijk ook weer 2.5 uur gelegen. En toen mocht ik weer naar me meisje toe.Dat was heel fijn.al was ik nog zwaar beroerd.Uit eindelijk kon ik om half 3 nachts even slapen na dat ik verzorgd was zo ver mogelijk.Niet veel geslapen die nacht.. Sorry voor het lange verhaal.maar heb het zo ook op de baby site zo dat iedereen het snapt. liefs sabrina
Meid wat heb jij een heftige bevalling achter de rug! Eerst al het langst van iedereen moeten wachten en dan ook nog zo hard moeten werken. Nu lekker genieten van jullie Silver!
jeeetje wat heftig zeg...en mss domme vraag maar wat doen ze met de operatie? Zuigen ze het er uit? sorry ik heb echt geen idee?
Ik heb hetzelfde meegemaakt, ook een placenta die er niet uit wilde. Deze is ook onder narcose in de ok verwijderd en dit doen ze dus met de hand vertelde de gyneacoloog mij. De chirurg gaat met de hand naar binnen en dan wordt de placenta los getrokken en verwijderd. Tja... je moet er maar niet te veel bij nadenken
Nou nou wat een narigheid zo op het einde, veel sterkte ermee! Maar bovenal: heel hartelijk gefeliciteerd met je meisje!
Nou klinkt zeker als een heftige bevalling. Rust maar lekker uit en laat je goed verwennen dat heb je wel verdient. Succes met herstellen!
Pfff wat een bevalling ben blij dat alles goed is gekomen en zou zeggen geniet van jullie dochter en rust goed uit groetjes Nadine
Hey meis, dat is zeker een hele bevalling geweest maar ze is er gelukkig Wesley is uiteindelijk ook met de vacuum gehaald omdat hij omhoog lag te kijken paste hij er niet door, dus hij had ook een flinke hersenschudding waar hij zetpillen voor kreeg. Krijgt jullie meisje ze nu nog? Wij hebben ze 3 dagen gegeven aan Wesley toen knapte hij een beetje op! Zielig is dat he?! Heeft Silver ook zo'n flinke wond op haar hoofd? Wesley's hoofdje was echt helemaal kapot (staat ook een foto in m'n album) en gilde soms zo van de pijn hopelijk heeft jullie meisje er niet zo'n last meer van. 't is zo zielig zo'n klein wurmpie dat zo gilt van de pijn... Doe maar lekker rustig aan en geniet maar van elkaar! Er zullen nog een hoop slapeloze nachten volgen dus je kunt nu maar beter genieten van de hulp en rust!
Pff heftige bevalling hoor! Nog bloedtransfusie nodig gehad zeker, als je zoveel bloed bent verloren? Maar gefeliciteerd met jullie meisje. Geniet ervan.
jeetje wat heeft jullie mannetje er een plek aan over gehouden. Bij Silver zie je er haast niks van. en ze heeft er ook haast geen last meer van. Ze heeft twee dagen zetpillen gehad.
Erg he vond het ook heel erg zielig voor 'm, ohhh wat had ik graag die pijn er nog bij genomen na de bevalling... Bij mij heeft het 6 weeen geduurd voor hij er was dus 6 x 3 x trekken = zo'n hoofd maar je ziet er nu bijna niks meer van, alleen een beetje rode plek nog. Gelukkig zie je er bij Silver al bijna niks meer van! En nog beter dat ze er ook haast geen last meer van heeft want dat is hartstikke sneu! Wij hebben Wesley de eerste dagen ook amper vast gehouden, alleen als hij voor een voeding kwam nog even geknuffeld maar voor de rest lekker met rust gelaten en ook de visite heeft dagen moeten wachten voor ze 'm mochten vasthouden. Hij moest eerst maar eens bijkomen dat heeft hem wel goed geholpen! Nou meis, ik zeg het nog maar eens GENIET LEKKER!