Mijn bevalling van Lincy

Discussie in 'De bevalling' gestart door jeslin, 13 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeslin

jeslin Actief lid

19 mrt 2007
    372
    0
    0
    huisvrouw
    tilburg
    Zo ik ga maar eens even mijn bevallingsverhaal vertellen.

Ik had twee weken van te voren al van alles en nog wat gevoeld dan weer menstruatie krampen,veel harde buiken allemaal vreemde steekjes die ik niet kon plaatsen.
    Vrijdagnacht de 28e had ik de nacht beneden door gebracht omdat ik weer eens last had van mijn wiebelbenen grrr.De nacht daarop weer de hele nacht beneden omdat ik krampen had die om de paar minuten kwamen meschien achteraf voorweeen maar die kende ik niet van mijn eerste zwangerschap.
    Zondags overdag nergens geen last meer van en dacht ojee deze blijft lekker zitten let maar op.
    Zondag avond de 30e ga ik rond half 12 naar bed pak een boek om te lezen en ineens krijg ik krampen achter elkaar ik dacht nog o die stoppen ook zo let maar op,er was voor mij nog steeds niks herkenbaars van de eerste bevalling,dus dat ze zeggen als je bevalling begint weet je het wel weer dat ging bij mij niet op.
    Ik ging naar beneden mijn man was nog tv aan het kijken en ik zei ik krijg me toch krampen achter elkaar maar het zijn volgens mij geen weeen maar hij dacht daar anders over ging gelijk de hond uitlaten koffie zetten en in de douche :) Inmiddels is het een uurtje later en ik bedenk me dat die krampen om de 2 min komen we zijn toen maar een potje gaan yatzeen gelijk hield ik maar de tijd in de gaten,rond 02.00 ben ik mijn schoonzus gaan bellen die bij de bevalling aanwezig zou zijn en zei ik denk dat het begonnen is maar weet niet zeker dus kom maar deze op op je gemak.Ik moest ook mijn ouders nog bellen want die zouden onze oudste opvangen en die belde ik een half uurtje later mijn schoonzus was hier rond 02.45 en mijn ouders ook mijn moeder zei moet je nu naar het ziekenhuis,die ik had ik ondertussen gebeld en gezegt dat ik zo lang mogelijk thuis wilde blijven maar die zei kom maar deze kant op want het kan snel gaan bij een tweede.
    Om 03.15 waren we in het ziekenhuis en werd ik aan de ctg gelegt de gyneacoloog kwam en ik had 3 cm,om 04.00 heeft ze men vliezen gebroken en toen werd het heftig, lincy had in het vruchtwater gepoept,en bij ging er gelijk een alarmbelletje af en riep onee niet weer,tijdens mijn eerste bevalling was dat ook zo en had ik ineens geen ontsluitings weeen meer en kreeg ik opwekkers en een ruggeprik,dus vroeg ik hier weer om maar nee ik kreeg niks :oops:
    Ik had namelijk al 6 cm om 05.30 en toen ging het snel ik kreeg persdrang maar mocht niet persen we hadden niet zo'n leuke verpleegkundige die hielp tijdens de bevalling en ik mocht niks meer van haar niet mijn man fijn knijpen of geluid maken.
    om 06.20 had ik 10 cm en 6 min later was daar onze dochter Lincy,het eerste wat ik riep is wat is ze groot,ze woog maar liefst 8,5 pond was wat misselijk van het vruchtwater en moest 24 uur ter observatie blijven en ik moest helaas nog naar de ok om de placenta te laten verwijderen maar dat vond ik niet zo erg was al lang blij dat het erop zat.
    Dus dit jaar is oud en nieuw een beetje aan ons voor bij gegaan mijn man was namelijk thuis bij onze oudste dochter,ik vond dat een beter idee dan midden in nacht met haar over straat en we hebben ook nog een hond die zijn eerste nieuwjaars nacht in ging dus wisten we ook niet hoe die ging reageren.
    Maar alles kon de pret niet deren ik heb lekker van onze dochter kunnen genieten en de volgende dag mochtte we naar huis ze hebben nog een keer haar maagje gespoelt en zo gingen we compleet gelukkig met ons vieren het nieuwe jaar in.
    Groetjes jeslin

2. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Gefeliciteerd met je kleine (flinke) meid :D
    Geniet van je meisje...

=xxx=

3. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    gfeliciteerd

4. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    gefeliciteerd!

5. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hey hey

van harte gefeliciteerd met jullie dochter geniet er maar lekker van en zoals ik lees toch nog een snelle bevalling gehad

groetjes nathalie ;)

Deel Deze Pagina