Ik ben benieuwd of bij jullie de bevalling is begonnen met weeen of met het breken van de vliezen...!
Bij mij begon de bevalling met het breken van mijn vliezen. Die braken om 24.00 en om 03.50 had ik mijn zoontje in mijn armen! liefs, misspuma
Bij mij begon om een uur of 3 met lichte weeen/krampen en om 10 voor 5 door een wee voelde ik iets knappen van binnen bleken mijn vliezen te zijn en om 13:39 is mijn zoontje geboren. Groetjes natas
Ik had heel het weekend al last van slijmverlies en daarna braken m'n vliezen en toen kwamen ook pas de weeën op gang.
begon met het breken van vliezen 20 voor 5 sóchtends en 3 min voor 8 sóchtends had ik mn lieverd in mn armen
Ik heb op weeen geklikt omdat het al een paar dagen flink aan het rommelen was. Na 4 dagen snachts nauwlijks geslapen te hebben, braken precies op de uitgerekende dag mijn vliezen en toen was onze kleine meisje er ook in een no-time! Groetjes anna
ik had weken voorweeen en een paar dagen niks. ineens om half 3 's nachts braken mijn vliezen en ik had meteen weeen om de 3/4 minuten
Bij mij begon het met weeen om 9 uur 's-morgens. Vervolgens ben ik om 23.30 naar het ziekenhuis gegaan met om de 3 min. weeen. De dokter heeft mijn vliezen moeten breken!
bij mij begon het met weeen om 19.30 uur rond 2 uur s'nachts zijn mijn vliezen doorgeprikt. ik ben om 06.14 uur s'morgens bevallen.
I(k kreeg om 11.30 uur weeen, om 13.45 uur heeft de VK m'n vliezen gebroken en om 15.18 uur hield ik Kyra in mijn armen
Om 9 uur begon het pas echt door te dringen dat ik weeen had (hiervoor rommelde het wat) en vier uur later is mijn zoontje geboren..
Bij mij braken de vliezen om 21.15 en daarna gebeurde er een hele tijd niks om 1.45 begonnen de weeën en om 7.05 was Danique er.