Hey hoi, ik moet ff klagen hoor! 'k Heb vanaf zaterdag regelmatig last van menstruatiepijn... 's Nachts word ik nogal eens wakker van 'kramp' in mijn buik, maar afgelopen nacht ben ik continue in de weer geweest! Had het gevoel dat het echte weeën waren...ze kwamen een tijd lang om de 10 min. Heb een tijd op toilet gezeten met kramp en volgens mij de darmen totaal leeg gemaakt Heb een tijd in de bank zitten rondkijken... Helaas is het na een uur of 7 totaal opgehouden. Nu ben ik zo bang dat de bevalling weer niet spontaan op gang komt!! Bij mijn zoontje had ik vanaf dinsdag weeën en dat hield tot do-av aan....2x gestript ondertussen. Do-av 5 cm ontsluiting en omdat het gewoon niet verder kwam ben ik vrijdags ingeleid. Gebeurt het vaker dat het domweg zomaar ophoud? Meer ladies die bij de 1e en 2e ingeleid zijn? Mijn mesntruatie doet er vaak ook zolang over...heb weken menstruatiepijn en werd meestal maar 1x in de 6á8wkn ongesteld. Zal dit ermee te maken hebben? Moet morgen naar de vk.....hopelijk wil ze een strippoging doen. Ben het echt zat!
Hey hoi, Hier een beetje hetzelfde verhaal. Werd ook vannacht wakker van pijn in de rug en kramp. Na een half uurtje er maar uitgegaan en toen had ik weeën om de 10 minuten. Onder de douche gegaan, waar ik helemaal niet goed van werd dus overgegeven en weeën om de 5 minuten. Behoorlijk pijnlijk ook al, moest ze echt wegpuffen. Mn vriend ik overtuigd dat dit het begin was, hebben we om 6 uur de verloskundige gebeld. zij was er binnen een uurtje en toen waren in 1 keer de weeën weg Had nog wel wat harde buiken, maar zonder pijn en ook de rugpijn zakte af. Na onderzoek bleek dat ik nog maar 1cm ontsluiting heb en dat de weeën dus eigenlijk niets gedaan hebben Ben wel vanochtend gestript en nu dus aan het afwachten eigenlijk of het opnieuw op gang komt. volgens mn vk komt het wel vaker voor dat weeën zo in 1 keer weer stoppen. Hopen dat het strippen bij jou effect heeft. Het is mijn eerste zwangerschap dus ik heb er geen ervaring mee. Pff wat duurt wachten op zoiets moois toch lang.. liefs loes
Hier ook een beetje hetzelfde. Heb vanaf maandag al krampen en het wordt met de dag erger. Sinds dinsdag loop ik qua ontlasting leeg Maar de krampen zetten niet door. Ik hoop dat het een deze dagen toch doorzet, ook voor jullie. Ben een beetje klaar mee.