keizersnede?

Discussion in 'De bevalling' started by shanice81, Jun 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. shanice81

shanice81 Actief lid

May 15, 2008
    321
    0
    0
    apeldoorn
    Hallo dames,.

Ik ben eigenlijk best nieuwsgierig of iemand hier toevallig wat over weet of er ervaring mee heeft.
    ik heb 7jaar geleden een mooie dochter gekregen via een keizersnede omdat mijn bekken tesmal waren en alhoewel ze niet dik was,. 32..nog wat,.en na lang persen en 2maten vaciumpompen :( hadden ze besloten tot een keizersnede, nu ben ik zwanger van de 2de en ben dus best benieuwd of deze via een keizersnede zal komen of gewone bevalling.
    Aangezien het nog wel ff duurd voordat ik naar de verloskundige moet vroeg ik me af of iemand hier ervaring mee heeft of weet,.

Liefs Shanice

2. tal74

tal74 Actief lid

Feb 21, 2008
    420
    0
    0
    verkoper
    delft
    Hai, ik had 2 jaar geleden een ks, omdat ze niet goed indaalde, ze lag verkeerd(sterrenkijkertje) en woog 3920 gram, had ik er nooit zelf uitgekregen achteraf....
    Het eerste wat ik vroeg bij deze zwangerschap was of het weer een ks zou worden.
    Volgens de gyn wordt t een ks als ze óf weer verkeerd ligt, óf weer zo zwaar lijkt te worden...(daarna kreeg ik de echo en zagen we er twee, maar dat is weer een ander verhaal!).

Ik neem aan dat je bekken niet breder geworden in de loop der jaren....en dat er nog een verslag is van je vorige bevalling, daar staat waarschijnlijk een soort "advies"in voor een volgende bevalling....

Succes en ik ben benieuwd!

groetjes Chantal

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Het lijkt mij dat je nu weer een ks (maar dan gepland) zal krijgen. Je bekken is niet breder geworden. Mijn nicht had hetzelfde. Haar eerste is ook uiteindelijk via een ks geboren toen bleek dat haar bekken te smal was en de 2 kindjes daarna zijn meteen al met een ks gehaald.

4. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,510
    36,471
    113
    Waarschijnlijk weer een keizersnede lijkt me. Ik heb zelf ook keizersnede uiteindelijk gekregen omdat mijn bekken te smal waren voor Jesper, maar hij woog 10 pond. Als een evt volgend kindje weer zo groot lijkt te worden, krijg ik weer een keizersnede, anders mag ik het op de natuurlijke weg proberen.

Ik denk bij jouw weer een keizersnede omdat je vorige kindje ook niet zo heel groot was.

Share This Page