Help/Zenuwen slaan toe!! Is dit het begin van mijn bevalling??????????

Discussie in 'De bevalling' gestart door Flamingo, 2 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Mijn uitgerekende datum is vandaag... zou het dan ook nog precies vandaag gaan gebeuren??

Sinds vanmorgen heb ik een nogal aanwezige en pijnlijke soort van 'menstruatiepijn'... krampen....
    Mijn buik voelt ook de hele tijd zeurderig en pijnlijk aan van binnen.
    Soms wordt de pijn erger en heftiger --> Deze pijn is in vlagen en erger aanwezig als de rest van de tijd.
    De krampen krijg ik ongeveer nu iedere 5 minuten. Ze zijn wel uit te houden maar absoluut niet prettig......

Ik heb geen harde buiken tussendoor.

Ik had voor de zekerheid al een maandverband voorgedaan, en er zit een beetje bruinachtig slijm in.
    Verder krampt het af en toe flink in mijn buik.

Ook moet ik de hele tijd naar de wc. Ik ben het laatste uur al wel 4 x wezen poepen :) ....

Het lijkt erop dat het begonnen is.... of zijn dit nog maar de vage voorweeën of oefenweeën zoals ze het noemen? Ik heb verder nog geen voorweeën ofzo gehad vd week of gisteren.

Hoe klinkt dit jullie in de oren en wat denken jullie???????

Ik weet echt niet hoe of wat.... het is mijn 1e dus weet niet wat me te wachten staat en hoe het voelt.

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Spannend! Kan heel goed zijn hoor.
    Helemaal als ze met regelmaat komen en echt pijn doen. Bij een wee is je buik niet per se hard. Had ik tenminste niet.
    Als je twijfelt dan kan je altijd de VK bellen ( of het ziekenhuis ).

3. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Het duurt nog even voordat mijn vriend er is, heb net gebeld en die is met spoed onderweg.

Mijn vruchtwater is nog niet gebroken.
    Kan ik in bad gaan? Maar dan merk ik waarschijnlijk niet als mijn vruchtwater breekt en of het een goede kleur heeft???

4. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    Je vruchtwater hoeft niet per se te breken. Het komt vaker voor dat ze het tijdens de bevalling breken dan dat het zelf breekt.
    Aangezien je zegt dat je ze regelmatig hebt, zou het best wel weeën kunnen zijn. Voelt het alsof het een golf is als het ware?

En je mag zeker wel onder de douche of in bad gaan. Helpt heel goed om te ontspannen!

5. Boefjesmamma

Boefjesmamma Fanatiek lid

23 jan 2010
    2.378
    1
    0
    Afgestudeerd en werk zoekende.
    Gouda
    En gewoon lekker je VK bellen hoor. Die kan je precies vertellen waar je op moet letten en misschien komt ze wel even langs.
    Succes!!!

6. Alita

Alita Niet meer actief

meid zo begon het bij mij ook zeurderige pijn, poepen enz....maar het kan ook nog wel even duren dus probeer te relaxen en wat te slapen eventueel....

SUCCES!!!!

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Flamingo ik hoop voor je dat mijn bericht te laat is, en dat je op dit moment of bezig bent of een lief klein mannetje in je armen hebt.
    Zo begon het bij mij ook, dat ik dacht, he........maar verder geen acht op geslagen, maar wat je verteld over die krampen lijkt er wel op hoor, om de 5 min.....
    Maar ik heb ook voorweeen gehad en toen begon het ook te rommelen maar toch niet zoals in het echt.
    Succes!

8. Stefanie83

Stefanie83 Bekend lid

20 jul 2009
    962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt inderdaad alsof het begonnen is. Heel veel succes!

9. Flamingo

Flamingo Bekend lid

9 dec 2009
    900
    0
    0
    Shopmanager / parttime
    Het heeft dus doorgezet en ik ben idd die dag nog bevallen! :)

We zijn de trotse ouders nu van een prachtige en gezonde zoon!
    3545gram en 53cm lang! Een prachtige knapperd ;) !!!!!!!!!

Ging heel snel allemaal!
    De bevalling viel me echt reuze mee. Pijn ja, maar niet dat het zooooooo erg is als wat je ervan verwacht. Je lichaam ontwikkeld een soort van oerkracht en je kunt het aan! Super mooie ervaring!

10. NoessePoes

NoessePoes Actief lid

8 mrt 2010
    430
    0
    0
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!!;):D

11. Alita

Alita Niet meer actief

jeeeh gefeliciteerd meid!!!

12. Que

Que Niet meer actief