hoihoi dames, waar ik erg nieuwsgierig naar ben is bij welk dagdeel beviel je?je hoort vaak dat beebjes s,nachts komen maar is dat ook zo? mijn eerste wel hij kwam om 01:55 op een zaterdagnacht. liefss
Zaterdagavond de eerste weeen, zondagavond om 19:00 geboren. Bevalling begon wel in de nacht dat het volle maan was
Ik ben op vrijdag ochend bevallen, om 07.03 en om 07.29 . Vanaf woensdag avond kramp, daarna weeën, daarna geboren !
bij de eerste, 's avonds om 21 uur eerste wee en ze was er 's nachts om 02,57 Bij de tweede, 's nachts om 05.45 eerste wee en hij was er om 07.45 (ja, in twee uurtjes was het gepiept) gr. wup
de weeen begonnen om 4.00 uur `s nachts en om 8.20 uur is Julian geboren. in de ochtend dus na bijna 4,5 uur!
Stef is geboren om 11:46 uur, maar als de weeën nou niet halverwege gestopt waren, was ie waarschijnljik wel 's nachts geboren!
om 3.03 is alysia geboren om 10 uur zijn me vliezen gebroken geen eens door gehad.. om half 1 naar het ziekenhuis toen pas de VK gebeld omdat ik dacht hee misschien is het begonnen toen naar ziekenhuis verplicht gemoeten omdat ik een grote baby zou krijgen en ze er schuin voor lag dus durfde ze het thuis niet aan en dus om 3.03 lag ze in onze armen
Hoi, Ik ben op 13 april bevallen om 00.58 van een zoon. Het begon op 12 april om half negen sávonds. In totaal heb ik er 4,5 uur over gedaan. Lekker vlot maar,daar was ik ook al voor gewaarschuwd omdat het mn tweede is.
Op zondagnacht rond een uur of vier braken mijn vliezen. De weeën begonnen ook rond een uur of vier 's nachts, een dag later. En ons dochtertje is dinsdagochtend om 06.44 u. geboren. Dus wel toevallig dat de vliezen 's nachts braken en dat de weeën ook 's nachts begonnen. De bevalling duurde in totaal dus nog geen drie uurtjes. Groetjes, Jippie