hoi, Ik ben nu 37,5 week zwanger,ben woensdag bij huisarts geweest en die vertelde dat t helemaal ingedaald zat en vast in mijn bekken zit. Nu heb ik sinds een dag of 3 verschrikkelijke last van pijn in mijn rug,om precies te zijn mijn hele rug. zou dit al eventueel het begin kunnen zijn? Verder af en toe harde buiken maar dat mag geen naam hebben.. Zijn er meer mensen met deze klachten rond de uitgerekende datum? Gr agnes
Ik had dit ook.. en mijn bevalling begon met rugpijn.. en vervolgens gingen ze over in rugweëen.. Ik was ook 37.5 .. Dus het is mogelijk, zeker als je kindje ingedaald is!
Hier ook rugpijn ... Doordat ik 3 weken geleden op stuitje gevallen ben vind ik het erg moeilijk te achterhalen wanneer er rugweeen zouden zijn. Want bij de eerste kreeg ik dat namelijk wel. Heb ook erg veel last van mijn rug, maar kan ook door zwaarte van de kleine zijn. Maar zou mooi zijn als bij jou dat wel voortekenen zijn !
hoi, Nou we zijn nu een paar dagjes verder maar denk dat t de druk van de baby is,wat mijn rugpijn veroorzaakt. Maar van mij mag t wel komen,krijg overal last van steeds meer krampen en zeer in mijn bekken..en dan moet ik officieel nog 2 weken en met een beetje pech 4 als de kleine denkt "ik lig hier wel lekker"hahaha.. Morgen weer naar huisarts voor controle dus ben benieuwd