de bevalling van Caitlin

Discussion in 'De bevalling' started by kruimeltje, Sep 14, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kruimeltje

kruimeltje Actief lid

Dec 2, 2006
    101
    0
    0
    Hallo allemaal.

Ik zou graag even ook mijn bevalling met jullie willen delen van onze dochter Caitlin.

Op 8 aug om 06.30 uur zijn mijn vliezen gebroken, de eerste uren van die dag gebeurde er verder niets.
    De verloskundige is om 13.30 uur wel even langs geweest om te controleren of het ook daatwerkelijk om vruchtwater ging omdat er verder niets gebeurde.
    Rond 17.00 uur kreeg ik lichte weeen, en om 02.00 uur zette deze ook echt door.
    De verloskundige kwam om 06.00 uur weer langs om te kijken of ikal ontsluiting had omdat Caitlin binnen 24 uur geboren mocht worden omdat er kans op infecties waren, omdat mijn vruchtwater al was gebroken.
    Gelukkig had ik al 9.5 cm ontsluiting, anders had ik het ook niet vol gehouden omdat ik van die fijne rugweeen had!
    Om 07.00 mocht ik beginnen met persen. helaas was er om 08.15 nog weinig vordering en stopte de weeen actieviteit en moest ik naar het ziekenhuis voor wee opwekkers.
    Dit vond ik helemaal niet leuk want ik moest een infuus en was ook nog nooit in het ziekenhuis geweest.
    Eindelijk om 09.27 uur is Caitlin geboren met behulp van de verpleegkundige door hard om mijn buik te drukken.
    Had het nog 5 min. langer geduurd was ze met de pomp gehaald dus ik had wel een beetje geluk.

Helaas moesten we beide nog 1 nacht in het ziekenhuis verblijven omdat het langer dan 24 uur had geduurd na het breken van de vliezen en moest we blijven zodat Caitlin in de gaten gehouden kon worden ivm infecties.

Nu 5 weken later gaat het goed met de kleine we zijn nu begonnen met inbakeren omdat ze veel huilde en ik hoop dat dit goed gaat zodat ik ook een beetje slaap kan inhalen.

Veel liefs van Kruimltje

2. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

Oct 10, 2006
    1,193
    0
    0
    Kruimeltje, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Caitlin! Geniet er lekker van saampjes!

Groetjes Chris

3. erannick

erannick Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    1,356
    0
    0
    Melissant
    Van harte gffeliciteerd met jullie dochter

4. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Gefeliciteerd met je dochtertje en geniet lekker! Hopen dat t inbakeren wat rust geeft voor jullie!

5. Dushi

Dushi Niet meer actief

Gefeliciteerd met de kleine meid.

6. jolien

jolien Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    1,223
    0
    0
    hey meissie!

Van harte gefeli met je mooie dochtertje!

Share This Page