Mijn Bevallingsverhaal van Timo!

Discussion in 'De bevalling' started by moesje83, Jul 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moesje83

moesje83 Bekend lid

Apr 18, 2008
    911
    0
    0
    Nou het begon donderdag avond met dat om 22 uur de vliezen braken, verder had ik nog geen weeen en de VK zei dat het nog wel even zou duren. Dus gingen wij gewoon na bed.

Rond 23.45 uur begonnen de eerste weeen, maar die werden rond half twee als redelijk heftig en volgden elkaar regelmatig op dat we hebben gebeld, ze kwam rond 2 uur en zei dat alles er goed uit zag, ik had toen 2cm ontsluiting ze zei dat ze over een uurtje of drie wel weer eens zou komen kijken, en dan zouden we gaan kijken hoe laat we richting het ziekenhuis zouden gaan (ik wilde zelf graag poli klinisch bevallen.)

Maar rond half 5 trok ik het echt niet meer, ik had echt persdrang en ik dacht nog dat kan helemaal niet, mijn vriend heeft de vk weer gebeld en rond 5 uur was ze hier, wat bleek ik had al 10 cm ontsluiting en ze kon zelfs al wat van het hoofdje zien :confused: . Geen tijd meer om naar het ziekenhuis te gaan. en in alle haast werd thuis alles klaar gezet, om half 6 kwam de kraam hulp en na een paar heftige persweeen op de baarkruk, werdt om 6.11 uur onze prachtige zoon Timo geboren. Zelf ben ik gelukkig bijna niet uitgescheurd, ik heb maar een paar kleine scheurtjes en maar een hechtingen. Met de kleine en met mij gaat alles goed.

Al met al een korte maar heftige bevalling, maar achteraf viel het me nog best wel mee.

2. bouchere

bouchere Niet meer actief

gefeliciteerd met jullie zoon Timo.

groetjes

diana

3. Yvonne02

Yvonne02 Actief lid

Feb 19, 2008
    332
    0
    0
    Van harte gefelicteerd met jullie zoon!

4. mirrem

mirrem VIP lid

Apr 14, 2008
    9,460
    1
    36
    Gelderland
    Leuk! Gefeliciteerd! Kan niet wachten tot het bij ons ook gaat beginnen! Wachten duurt zo lang!

5. Jalea

Jalea Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    2,396
    0
    0
    gefeliciteerd!

6. pisum

pisum Fanatiek lid

Dec 31, 2007
    4,492
    7