38.6 weken zwanger en misselijk + darmen vanslag

Discussion in 'De bevalling' started by chant1984, Jul 25, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. chant1984

chant1984 Lid

Dec 29, 2007
    7
    0
    0
    ns medewerster
    hoi hoi

ik ben nu 38.6 weken zwanger maar mijn darmen zijn al drie dagen goed van slag af is dat normaal?
    sinds vandaag ook misselijk erbij . terwijl ik me de rest van de zwangerschap op de standaard kwaaltjes goed gevoeld heeft.
    zou het nu dan echt gaan gebeuren?

iemand die dit herkend.

groetjes chant

2. Yvonne02

Yvonne02 Actief lid

Feb 19, 2008
    332
    0
    0
    Ja ik!
    Heb ook al last van m'n darmen en ben behoorlijk beroerd... dus ik lees je topic ff mee! Bwn ook wel benieuwd!

3. brianda1980

brianda1980 Actief lid

Nov 26, 2007
    125
    5
    18
    Ik ben bijna 38 weken en heb hetzelfde..heb vooral last van m'n darmen als ik een harde buik heb..en de hele dag misselijk..heb nergens trek in..ben ook heel benieuwd hoe lang het nu nog gaat duren

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik heb het ook, alleen het duurt nu al drie weken! Ik kan m'n eten echt ook bijna niet meer binnenhouden, heel vervelend!
    Ik hoopte idd ook dat het snel zou gaan beginnen, maar helaas zit 'ie er nog steeds in. Volgens de vk is dit ook geen teken dat het er aan zit te komen, en zal ik gewoon af moeten wachten...

5. Eimat

Eimat Niet meer actief

Ik heb het de afgelopen week gehad en ben pas sinds gister weer een beetje lekker in orde. had het idee dat eht meer buikgriep was of zo maar heb nu op dit moment echt wel het idee dat het nu is begonnen. Heb de hele tijd krampen onderin nu en van de week boven in

Share This Page